Miért más (ak) a buszok első és hátsó kereke (i)?
Figyelt kérdés
Bocsi, ha rossz témakör.
Észrevettem, hogy a buszok első kerekénél általában a -nem is tudom, talán- felni "kijön", viszomt a többi keréknél "bent marad" miért van ez?
Mi célt szolgál?
2016. júl. 11. 08:33
1/6 anonim válasza:
hátul ikerkerék van. Aminek nagyobb teherbírása, de nehezebben kormányozható. De ha megnézed, például a csuklós ik 280-nak a hátsó kerekeiből is "kijön a felni", mert az is kormányzott.
2/6 anonim válasza:
Hátul ikerkerék van, keskenyebb a hátsó híd is emiatt, mert annyival rövidebbre kell csinálni, mint a plusz két kerék szélessége. És a külső kereket fordítva, befelé állva teszik fel, ezért van ott bent, elől meg kint.
Hátul azért kell kettő, mert a motor, váltó, a busz súlypontja erősen ott van, több a terhelés, ott adja le a hajtást és a hosszú szerelvény, a hátsókerékhajtással nehezebben driftel ki, a több kerékből adódó tapadás miatt.
3/6 Beviz Elek válasza:
Szóval a lényeg hogy egyformák felnik, csak hátul 2 össze van fordítva.
4/6 anonim válasza:
Ugyanolyan az összes kerék, csak a hátsók "fordítva" vannak feltéve, előttem már leírták hogy miért. Kamionoknál is így van, meg bármilyen duplakerekes gépen.
5/6 anonim válasza:
Kivéve a Dodge néhány platós autóját aminél a két plusz kerék kilóg, az adja a jellegzetes kinézetét.
6/6 A kérdező kommentje:
Ááá, köszönöm szépen nektek!! :)
Mindenkinek jövök egy fagyival :D ki mit szeret?:)
2016. júl. 11. 17:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!