Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » 128 km/h sebesség 120-as...

128 km/h sebesség 120-as pályán belefér még?

Figyelt kérdés

A héten utaztam haza Ceglédről Debrecenbe személyvonattal,Ceglédről pontosan indult a vonat de Szolnokon valami Ic-t magunk elé kellett engedni ami utánunk jött 20 perc késéssel. Emiatt 20 perc késéssel indultunk és utána haladt a vonat is ,Debrecenbe 6 perc késéssel érkeztünk.

Szajoltol Püspökladányig egyetlen egy lassújel nincs és nagyon belerántott. Mentünk több mint 120-al. Törökszentmiklós -Fegyvernek örményes között elértük a 128-at a telefonon letöltött alkalmazás szerint.


Ennyivel túllépni a megengedett 120-at,belefér?


V43 mozdony volt és négy fülkés kocsi amik ugye 120-asok.



2016. ápr. 16. 18:21
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

#10


Talán az IC+ projekt felszabadít/létrehoz pár jobb kocsit.


Én valószínűnek tartom, hogy az egyes vonal IC+Flirt személy plusz pár sűrítő gyorsvonat felállását fogják a többi 160-as vonalra kiterjeszteni.

2016. ápr. 16. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:
50%
Elképzelhető, hogy új volt az abroncs a mozdonyon. A hagyományos Teloc sebességmérők a közepesen kopott abroncsra vannak bekalibrálva, így új abroncsnál kevesebbet, kopott abroncsnál többet mérnek. Új abroncsnál előfordulhat, hogy míg óra szerint 120-szal megy, GPS szerint az már több. Hivatalosan mindig az óra szerint kell vezetni. A másik véglet, amikor kopott abroncs miatt az óra szerinti 120 igazából csak GPS 115. Ekkor a vonat késni fog.
2016. ápr. 18. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
Magyarországon nem csak az 1-es, hanem a 30a illetve a 100-as vonal Szajol-Püspökladány között 160-ra van kiépítve. Az utóbbi kettőn azonban a biztber miatt csak 120 a vmax. Ez szerintem kész röhej. Tízmilliárdokat költenek pályakorszerűsítésekre, ugyanakkor "biztber problémák miatt" 120-ra korlátozzák a sebességet. Lehet itt beszélni a biztonságról, de Németországban a 30-as évek végén azért a gőzösök 140-160-al, "Repüló hamburgi" meg szükség esetén 200-al ment. És akkor az még az alakjelzők kora volt, meg nem volt vonatbefolyásolás...
2016. ápr. 18. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

Az egyes sem teljesen 160-as csak Hegyeshalomtól Komáromig/Tatáig

Lásd: [link]

2016. ápr. 19. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
45%

Ez a baj a modern technológia alkalmazásaival... A civilek beavatkoznak a munkamenetbe.

Ne félj, a magyar vasúton /jelenleg/ képzett férfi (!) emberek töltik be a mozdonyvezetői munkakört.

Lehet, hogy végzős vonat volt, ugye neki is van családja, ha vidéken lakik, szeretné elérni a csatlakozását...

2016. jún. 1. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:
0%
Azt' a nagy sietségben még a pirosat és meglépi...
2016. jún. 1. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!