Ki volt a keletinél lévő BKK infó központban? Tapasztalatok?
Ma reggel bementem információt kérni, hogy miért nincs lassan 3 hónapja világítás a héven és miért nincs fűtés.
A pultnál ülő hölgy annyit mondott: Ebben nem áll módomban tájékoztatást adni. (o.O WTF? Akkor mi az utcasarki anyádnak vagy ott? INFÓ PULT VOLT)
Mondom akkor jó. Hol tudok venni olcsó bérletet a nulla szolgáltatásra?
Erre közli, hogy utazott, nem?
Pislogok, hogy mi van?
Mondom nincs villany. Nincs fűtés. Az ablakot nem lehet felhúzni. 20km-es utat 50 perc alatt tesz meg az a x.ar. És a paesti bérlet 9500, a kiegészítő pest határáig meg 14'200.
Erre mondja, hogy akkor sem tud tájékoztatást adni. Tegyek bejelentést és majd válaszolnak.
Mondom azt amiben azt válaszolják, hogy "viszmajor helyzet" és "türelmet kérünk"?
Rávágta: Azt.
+szor leadtam.
Akkor nem tehete semmit.
Úgy hagytam ott, hogy Köszönöm a semmit.
Utánamszól, hogy anyámmal legyek lekezelő.
És ezeket a semmirekellőket is a mi pénzünkből zabáltatják!
Elnézést a kirohanásért, de nagyon elkapott a hév és bánom, hogy nem vertem be az orrát.
Abszolút megértem a felháborodásod. Azonban sem te, sem pedig a nő nem kezelte megfelelően a kialakult helyzetet. Te eleve ingerülten mentél oda (hangsúlyozom megértem miért)a hölgy pedig nem megengedhető magatartást tanúsított ebben a szituációban.
Gyakorlatilag neked azzal van problémád, hogy a szolgáltatás színvonala az árához képest elég fapados. Ezt te is tudod, én is tudom, a nő is tudja. Az egész országban hasonló problémák vannak. Viszont nekünk felnőttek módjára kell kezelni a problémákat csak így jutunk előbbre.
Elkapott a hév? Amin nincs fűtés és világítás?
Na de viccen kívül.
Azt nem értem, miért egy ügyfélszolgálatos embertől vársz megoldást erre a problémára. Mit gondoltál? "Ó, elnézést, máris megyek, és csavarok be izzókat, meg már keresem is a szerszámos készletet, megszerelem a fűtést!" Semmi értelme ott pampogni ilyen stílusban. Írásban kell panaszt tenni, aminek nyoma is marad. Ha nem megfelelő a válasz, és ismétlődik a probléma, akkor újra be kell bejelenteni. Persze azt is megfelelő stílusban.
Egyébként verd csak be nyugodtan az orrát, akkor bekerülsz a méltó helyedre, a börtönbe. Aki nem képes uralkodni magán, annak ez jár.
Rávágta: Azt.
+szor leadtam.
Akkor nem tehete semmit.
ez 3szor leadtam akart lenni, de szerintem ettől függetlenül értelmezhető, hogy nem egyszer tettem írásos panaszt!!!!!!!
+ hónapja nincs világítás és ez minden hévvonalon így van. Már aláírásos panaszt is adtunk le 122 íláírással(2nap termése és nem volt túlhajhászva érte a nép)
A panasziroda nem kezeli a panaszokat. A karbantartás x.arik bele, a vezetőket csak a zsebük érdekli, az információsnak "nem áll módjában" információt szolgáltatni és még én se merjem kinyitni a szám!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
3 hónapja*
android -.- áj dont láv
Nekem pozitívak az ügyfélközpontokkal kapcsolatos tapasztalataim. Igaz, panaszt mindig írásban teszek, mert helyben nem igazàn tudnak mit kezdeni vele. Ahogyan fent írják, egy ügyfélszolgálatos csak továbbítani tudja a panaszt megfelelő helyre, megoldani, megválaszolni nem feltétlenül. Jelen esetben pl. a BKK emberével beszéltél, aki nyilván nem sok ismerettel rendelkezik a BKV karbantartàsi rendszerét illetően - sőt, valószínűleg a BKK-BKV közti szolgáltatási szerződést sem ismeri részleteiben.
Cserébe simán elmondja, melyik jegytípus mit tud, hogyan jutsz el a Nehézfém-formaöntő utcába vagy mennyit késik az 5-ös busz.
De ha már nem egyszer lett írásos panasz!!!!
Plusz egy petíció szerű is!!!
Azt azért ne akarják már, hogy azért fizetnek valakit, amit minden menetrend és telefon tud.
Még a megállókban is kintvannak az ilyen tájékoztatások!!!!
Azt meg, hogy késik, ő sem fogja tudni.
De az, hogy esetleg, mikor várható változás sem tudja egy hónapok óta emberek ezreinek kellemetlenségéről?!?!?!?!?!?!
Több, mint pofátlanság ilyen pozícióra embert fenntartani!
Megsúgnám, hogy qrvára nem azért ül ott, hogy ilyenekről tájékoztasson. Nem ez a dolga, ezekről többségében nem is kap információt (nem mintha ez téged érdekelne).
Azt inkább nem is firtatom, hogy mégis mire a retkes dinnyeföldre mentél volna azzal, ha ugyanazt elmondja, mint amit emailben visszakapnál.
Örültem volna, ha bevered az orrát, mert cserébe akkorát kapsz a biztonságitól aki ott van, hogy egy hétig hátrafelé közlekedsz. Te vagy a paraszt és még neked áll feljebb.
# 9/9 Időpont ma 05:29
Hasonló jókat magának is szomszéd! Egészsége hogy szolgál? Anyuka, feleség, gyerekek megvannak?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!