Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ki volt a keletinél lévő BKK...

Ki volt a keletinél lévő BKK infó központban? Tapasztalatok?

Figyelt kérdés

Ma reggel bementem információt kérni, hogy miért nincs lassan 3 hónapja világítás a héven és miért nincs fűtés.

A pultnál ülő hölgy annyit mondott: Ebben nem áll módomban tájékoztatást adni. (o.O WTF? Akkor mi az utcasarki anyádnak vagy ott? INFÓ PULT VOLT)

Mondom akkor jó. Hol tudok venni olcsó bérletet a nulla szolgáltatásra?

Erre közli, hogy utazott, nem?

Pislogok, hogy mi van?

Mondom nincs villany. Nincs fűtés. Az ablakot nem lehet felhúzni. 20km-es utat 50 perc alatt tesz meg az a x.ar. És a paesti bérlet 9500, a kiegészítő pest határáig meg 14'200.

Erre mondja, hogy akkor sem tud tájékoztatást adni. Tegyek bejelentést és majd válaszolnak.

Mondom azt amiben azt válaszolják, hogy "viszmajor helyzet" és "türelmet kérünk"?

Rávágta: Azt.

+szor leadtam.

Akkor nem tehete semmit.

Úgy hagytam ott, hogy Köszönöm a semmit.

Utánamszól, hogy anyámmal legyek lekezelő.


És ezeket a semmirekellőket is a mi pénzünkből zabáltatják!


Elnézést a kirohanásért, de nagyon elkapott a hév és bánom, hogy nem vertem be az orrát.


2015. nov. 9. 08:08
 1/9 anonim ***** válasza:

Abszolút megértem a felháborodásod. Azonban sem te, sem pedig a nő nem kezelte megfelelően a kialakult helyzetet. Te eleve ingerülten mentél oda (hangsúlyozom megértem miért)a hölgy pedig nem megengedhető magatartást tanúsított ebben a szituációban.

Gyakorlatilag neked azzal van problémád, hogy a szolgáltatás színvonala az árához képest elég fapados. Ezt te is tudod, én is tudom, a nő is tudja. Az egész országban hasonló problémák vannak. Viszont nekünk felnőttek módjára kell kezelni a problémákat csak így jutunk előbbre.

2015. nov. 9. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
95%

Elkapott a hév? Amin nincs fűtés és világítás?


Na de viccen kívül.


Azt nem értem, miért egy ügyfélszolgálatos embertől vársz megoldást erre a problémára. Mit gondoltál? "Ó, elnézést, máris megyek, és csavarok be izzókat, meg már keresem is a szerszámos készletet, megszerelem a fűtést!" Semmi értelme ott pampogni ilyen stílusban. Írásban kell panaszt tenni, aminek nyoma is marad. Ha nem megfelelő a válasz, és ismétlődik a probléma, akkor újra be kell bejelenteni. Persze azt is megfelelő stílusban.


Egyébként verd csak be nyugodtan az orrát, akkor bekerülsz a méltó helyedre, a börtönbe. Aki nem képes uralkodni magán, annak ez jár.

2015. nov. 9. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Rávágta: Azt.

+szor leadtam.

Akkor nem tehete semmit.


ez 3szor leadtam akart lenni, de szerintem ettől függetlenül értelmezhető, hogy nem egyszer tettem írásos panaszt!!!!!!!


+ hónapja nincs világítás és ez minden hévvonalon így van. Már aláírásos panaszt is adtunk le 122 íláírással(2nap termése és nem volt túlhajhászva érte a nép)


A panasziroda nem kezeli a panaszokat. A karbantartás x.arik bele, a vezetőket csak a zsebük érdekli, az információsnak "nem áll módjában" információt szolgáltatni és még én se merjem kinyitni a szám!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

2015. nov. 9. 09:16
 4/9 A kérdező kommentje:

3 hónapja*

android -.- áj dont láv

2015. nov. 9. 09:17
 5/9 anonim ***** válasza:

Nekem pozitívak az ügyfélközpontokkal kapcsolatos tapasztalataim. Igaz, panaszt mindig írásban teszek, mert helyben nem igazàn tudnak mit kezdeni vele. Ahogyan fent írják, egy ügyfélszolgálatos csak továbbítani tudja a panaszt megfelelő helyre, megoldani, megválaszolni nem feltétlenül. Jelen esetben pl. a BKK emberével beszéltél, aki nyilván nem sok ismerettel rendelkezik a BKV karbantartàsi rendszerét illetően - sőt, valószínűleg a BKK-BKV közti szolgáltatási szerződést sem ismeri részleteiben.


Cserébe simán elmondja, melyik jegytípus mit tud, hogyan jutsz el a Nehézfém-formaöntő utcába vagy mennyit késik az 5-ös busz.

2015. nov. 9. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

De ha már nem egyszer lett írásos panasz!!!!

Plusz egy petíció szerű is!!!

Azt azért ne akarják már, hogy azért fizetnek valakit, amit minden menetrend és telefon tud.

Még a megállókban is kintvannak az ilyen tájékoztatások!!!!

Azt meg, hogy késik, ő sem fogja tudni.

De az, hogy esetleg, mikor várható változás sem tudja egy hónapok óta emberek ezreinek kellemetlenségéről?!?!?!?!?!?!

Több, mint pofátlanság ilyen pozícióra embert fenntartani!

2015. nov. 9. 14:38
 7/9 anonim ***** válasza:
Nyugi.
2015. nov. 9. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
48%

Megsúgnám, hogy qrvára nem azért ül ott, hogy ilyenekről tájékoztasson. Nem ez a dolga, ezekről többségében nem is kap információt (nem mintha ez téged érdekelne).


Azt inkább nem is firtatom, hogy mégis mire a retkes dinnyeföldre mentél volna azzal, ha ugyanazt elmondja, mint amit emailben visszakapnál.


Örültem volna, ha bevered az orrát, mert cserébe akkorát kapsz a biztonságitól aki ott van, hogy egy hétig hátrafelé közlekedsz. Te vagy a paraszt és még neked áll feljebb.

2015. nov. 10. 00:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

# 9/9 Időpont ma 05:29


Hasonló jókat magának is szomszéd! Egészsége hogy szolgál? Anyuka, feleség, gyerekek megvannak?

2015. nov. 10. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!