Ki volt a keletinél lévő BKK infó központban? Tapasztalatok?
Ma reggel bementem információt kérni, hogy miért nincs lassan 3 hónapja világítás a héven és miért nincs fűtés.
A pultnál ülő hölgy annyit mondott: Ebben nem áll módomban tájékoztatást adni. (o.O WTF? Akkor mi az utcasarki anyádnak vagy ott? INFÓ PULT VOLT)
Mondom akkor jó. Hol tudok venni olcsó bérletet a nulla szolgáltatásra?
Erre közli, hogy utazott, nem?
Pislogok, hogy mi van?
Mondom nincs villany. Nincs fűtés. Az ablakot nem lehet felhúzni. 20km-es utat 50 perc alatt tesz meg az a x.ar. És a paesti bérlet 9500, a kiegészítő pest határáig meg 14'200.
Erre mondja, hogy akkor sem tud tájékoztatást adni. Tegyek bejelentést és majd válaszolnak.
Mondom azt amiben azt válaszolják, hogy "viszmajor helyzet" és "türelmet kérünk"?
Rávágta: Azt.
+szor leadtam.
Akkor nem tehete semmit.
Úgy hagytam ott, hogy Köszönöm a semmit.
Utánamszól, hogy anyámmal legyek lekezelő.
És ezeket a semmirekellőket is a mi pénzünkből zabáltatják!
Elnézést a kirohanásért, de nagyon elkapott a hév és bánom, hogy nem vertem be az orrát.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Abszolút megértem a felháborodásod. Azonban sem te, sem pedig a nő nem kezelte megfelelően a kialakult helyzetet. Te eleve ingerülten mentél oda (hangsúlyozom megértem miért)a hölgy pedig nem megengedhető magatartást tanúsított ebben a szituációban.
Gyakorlatilag neked azzal van problémád, hogy a szolgáltatás színvonala az árához képest elég fapados. Ezt te is tudod, én is tudom, a nő is tudja. Az egész országban hasonló problémák vannak. Viszont nekünk felnőttek módjára kell kezelni a problémákat csak így jutunk előbbre.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Elkapott a hév? Amin nincs fűtés és világítás?
Na de viccen kívül.
Azt nem értem, miért egy ügyfélszolgálatos embertől vársz megoldást erre a problémára. Mit gondoltál? "Ó, elnézést, máris megyek, és csavarok be izzókat, meg már keresem is a szerszámos készletet, megszerelem a fűtést!" Semmi értelme ott pampogni ilyen stílusban. Írásban kell panaszt tenni, aminek nyoma is marad. Ha nem megfelelő a válasz, és ismétlődik a probléma, akkor újra be kell bejelenteni. Persze azt is megfelelő stílusban.
Egyébként verd csak be nyugodtan az orrát, akkor bekerülsz a méltó helyedre, a börtönbe. Aki nem képes uralkodni magán, annak ez jár.
Rávágta: Azt.
+szor leadtam.
Akkor nem tehete semmit.
ez 3szor leadtam akart lenni, de szerintem ettől függetlenül értelmezhető, hogy nem egyszer tettem írásos panaszt!!!!!!!
+ hónapja nincs világítás és ez minden hévvonalon így van. Már aláírásos panaszt is adtunk le 122 íláírással(2nap termése és nem volt túlhajhászva érte a nép)
A panasziroda nem kezeli a panaszokat. A karbantartás x.arik bele, a vezetőket csak a zsebük érdekli, az információsnak "nem áll módjában" információt szolgáltatni és még én se merjem kinyitni a szám!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
3 hónapja*
android -.- áj dont láv
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nekem pozitívak az ügyfélközpontokkal kapcsolatos tapasztalataim. Igaz, panaszt mindig írásban teszek, mert helyben nem igazàn tudnak mit kezdeni vele. Ahogyan fent írják, egy ügyfélszolgálatos csak továbbítani tudja a panaszt megfelelő helyre, megoldani, megválaszolni nem feltétlenül. Jelen esetben pl. a BKK emberével beszéltél, aki nyilván nem sok ismerettel rendelkezik a BKV karbantartàsi rendszerét illetően - sőt, valószínűleg a BKK-BKV közti szolgáltatási szerződést sem ismeri részleteiben.
Cserébe simán elmondja, melyik jegytípus mit tud, hogyan jutsz el a Nehézfém-formaöntő utcába vagy mennyit késik az 5-ös busz.
De ha már nem egyszer lett írásos panasz!!!!
Plusz egy petíció szerű is!!!
Azt azért ne akarják már, hogy azért fizetnek valakit, amit minden menetrend és telefon tud.
Még a megállókban is kintvannak az ilyen tájékoztatások!!!!
Azt meg, hogy késik, ő sem fogja tudni.
De az, hogy esetleg, mikor várható változás sem tudja egy hónapok óta emberek ezreinek kellemetlenségéről?!?!?!?!?!?!
Több, mint pofátlanság ilyen pozícióra embert fenntartani!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Megsúgnám, hogy qrvára nem azért ül ott, hogy ilyenekről tájékoztasson. Nem ez a dolga, ezekről többségében nem is kap információt (nem mintha ez téged érdekelne).
Azt inkább nem is firtatom, hogy mégis mire a retkes dinnyeföldre mentél volna azzal, ha ugyanazt elmondja, mint amit emailben visszakapnál.
Örültem volna, ha bevered az orrát, mert cserébe akkorát kapsz a biztonságitól aki ott van, hogy egy hétig hátrafelé közlekedsz. Te vagy a paraszt és még neked áll feljebb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
# 9/9 Időpont ma 05:29
Hasonló jókat magának is szomszéd! Egészsége hogy szolgál? Anyuka, feleség, gyerekek megvannak?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!