Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért volt értelme az ikarus...

Miért volt értelme az ikarus négyes sorozat bemutatása után még több, mint egy évtizeddel is gyártani a kettes sorozatot?

Figyelt kérdés
Esetleg olcsóbb volt előállítani a 15 centivel magasabb padló szint miatt?
2010. márc. 13. 15:44
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
76%
magyarországon hiába keresed a dolgok értelmét, nem vetted még észre?:D
2010. márc. 13. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
100%

Opel asta Classic

VW Golf Rabbit

az előbbit 5 évig gyártják (az elődmodellt) a golf rabbit pedig mexikóban az 1es (esetleg 2es) golf egy az egyben.


Azért érte meg mert az Ikarus elsősorban a 200as szériával tarolt külföldön (szu) és azt is engedhették meg maguknak a tagállamok a jóval fejlettebb és drágább 400assal szemben.

Azt rendelték azt gyártották.

Amúgy valószínüleg az elcsúszott (túlrendelések miatt) így tudták csak leszállítani az összes megrendelt autóbuszt.

2010. márc. 13. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%
az más kérdés hogy a kettes sorozat sokkal strapabíróbb...
2010. márc. 13. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat:D-mondjuk igaz az opel astra a vw golf és a renault clio esetében is elgondolkodtam már ugyan ezen.
2010. márc. 13. 16:40
 5/18 anonim ***** válasza:
100%

A 200-as sorozat a keleti utakat jobban bírta. Tőlünk keletre nem igazán volt kelendő a 400-as. Igaz van Lengyelben és Oroszban is 400-as de nem annyi.


400as váza már nem volt olyan erős éss inkább nyugatra akartak vele nyitni hát nem jött össze.

2010. márc. 14. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
a 200-as sokkal jobb szerintem, mint a szar 400-asok
2010. márc. 15. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
hát a 400-asok se lennének olyan rosszak, főleg a ragasztott ablakos 412, csak már ezekből kispórolták az anyagokat...
2010. márc. 16. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:

Hát én 400-asokkal szívesebben utazok mint a 200-asokkal.

Nekem kényelmesebbek igaz nem mennek olyan gyorsan a 435ösök mint a 280-asok. Meg azért az alacsonyabb padlószint sem mindegy (az időseknek mert nekem viszont mindegy) és hát a 284-es nem lett vmi siker széria.


16:45ös voltam

2010. márc. 16. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
100%

A 200-asok strapabíróbbak, és nemcsak olcsóbbak voltak, de a karbantartásuk is olcsóbb. Jókis RÁBA-híd, D10-es motor, és kimegy a világból ha úgy van kedve..

A 400-asok meg váztöröttek, sok gyerekbetegségük van mind a mai napig, szűkek...

Bár én trolizok, de a GVM-eket (280T) sokkal jobban szeretem, mint a 300-asokat (435T). Megbízhatóbbak, erősebbek

2010. márc. 16. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
Szerintem is sokkal jobbak és erősebbek a 200-asok és nekem nem is tetszenek annyira a 400-asok.
2010. márc. 23. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!