Miért volt értelme az ikarus négyes sorozat bemutatása után még több, mint egy évtizeddel is gyártani a kettes sorozatot?
Opel asta Classic
VW Golf Rabbit
az előbbit 5 évig gyártják (az elődmodellt) a golf rabbit pedig mexikóban az 1es (esetleg 2es) golf egy az egyben.
Azért érte meg mert az Ikarus elsősorban a 200as szériával tarolt külföldön (szu) és azt is engedhették meg maguknak a tagállamok a jóval fejlettebb és drágább 400assal szemben.
Azt rendelték azt gyártották.
Amúgy valószínüleg az elcsúszott (túlrendelések miatt) így tudták csak leszállítani az összes megrendelt autóbuszt.
A 200-as sorozat a keleti utakat jobban bírta. Tőlünk keletre nem igazán volt kelendő a 400-as. Igaz van Lengyelben és Oroszban is 400-as de nem annyi.
400as váza már nem volt olyan erős éss inkább nyugatra akartak vele nyitni hát nem jött össze.
Hát én 400-asokkal szívesebben utazok mint a 200-asokkal.
Nekem kényelmesebbek igaz nem mennek olyan gyorsan a 435ösök mint a 280-asok. Meg azért az alacsonyabb padlószint sem mindegy (az időseknek mert nekem viszont mindegy) és hát a 284-es nem lett vmi siker széria.
16:45ös voltam
A 200-asok strapabíróbbak, és nemcsak olcsóbbak voltak, de a karbantartásuk is olcsóbb. Jókis RÁBA-híd, D10-es motor, és kimegy a világból ha úgy van kedve..
A 400-asok meg váztöröttek, sok gyerekbetegségük van mind a mai napig, szűkek...
Bár én trolizok, de a GVM-eket (280T) sokkal jobban szeretem, mint a 300-asokat (435T). Megbízhatóbbak, erősebbek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!