Ha elvileg az M4-es metrót már robotpilóta vezérli, miért érezni úgy, mintha a metróvezető vezetné?
Azért ül hátul, hogy mielőtt teljesen nélkülözik és
a vezetőfülkéket is elbontják, addig a próbaüzem átmeneti szakaszában
az ajtózárásba még be tud avatkozni.
(Pszichésen egyes utasokban a bizalmat támogatja.)
Vészfék márpedig nincs mert abszolút ellenjavallt.
Füstölő, égő szerelvényt minden körülmények között ki kell juttatni az állomásra.
Zárlat elhárítására pl.: a vezérlőáramkörök polaritásának felcserélésével és az EDI által "szembetáplált" vontatási feszültséggel is törekednek.
Pánik miatt alagútban vészfékezve nagyobb veszélyt okoz, mint ami kényszermenet miatt lép fel.
Ajtó vésznyitó, vezetőállás utastéri ajtajának vésznyitója a menekülési utat biztosítja,
miután a szerelvény megállt.
# 10/12 Időpont tegnap 20:29
A 11-eshez pluszba annyit tennék hozzá, hogy szokják az utasok, hogy a bejövő metrókocsiban nem ül senki. :-) (szerintem nevetséges, de a pszichológia és a tapasztalat más mond)
ez csak nálunk szokatlan...
Szingapúr, Sanghaj, Honkong, Berlin, Melburne, stb..stb..már régóta önjáró metrók bóklásznak...senki nem törődik vele..
ugyan nem függ össze a metróval, de nézz be a legújabb beszerzésű alig használt alacsonypadlós busz vezetőfülkéjébe..még a vezetőt nem váltották ki, de full elektronika..a legjobb az utat figyelő kamera.. ha baleset van, akkor elég azt visszanézni..
namost ezek már valahol futottak, nekünk meg újdonság...
levagyunk ám maradva..de piszkosul.
a metró egyébként jól megy, nem érezni semmi furcsaságot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!