Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az M3-as metró orosz szerelvén...

Az M3-as metró orosz szerelvényeit miért nem csinálják már meg úgy, hogy úgy nézzenek ki, mint ezek?

Figyelt kérdés

[link]


Ha ilyen állapotba lenne, annak nagyon örülnék. Miért hagyták így lepusztulni szerencsétleneket? Mondjuk én egyébként szeretem ezeket az orosz szerelvényeket, de borzasztó állapotban vannak, kívülről is látszik, hogy rohad széjjel, hatalmas rozsdafoltok vannak rajtuk az oldalukon.


Hát akkor még milyen műszaki állapotban lehetnek, milyen veszélyes lehet velük az utazás?


Pedig lenne belőlük bőven, hiszen már csak a 3-as vonalra van annyi szerelvény, amennyi eddig a 2-es-3-as vonalra kellett.


2015. máj. 16. 15:40
 1/9 A kérdező kommentje:

Még ezek a moszkvaiak is sokkal szebbek:

https://www.youtube.com/watch?v=Q3GBqvleMGM

2015. máj. 16. 15:42
 2/9 anonim ***** válasza:

Nem nézel híreket? Életveszélyesek a 3-ason futó kocsik.

Nem a külső a fontos, hanem a belső, és az a problémásabb.

2015. máj. 16. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

De, persze, sokat foglalkoznak ezzel a hírekben is, de itt ha a külső rendben van, akkor általában a belső is.


Pont, azon látszik, hogy a külsejét mennyire elhanyagolják, akkor valószinűleg a műszaki állapotukra sem költenek valami sokat sajnos.

2015. máj. 16. 15:48
 4/9 A kérdező kommentje:
Ugyanígy feltételezhető az is, hogy ezek a varsói kocsik, ha ennyire karban vannak tartva, akkor a műszaki állapotuk is sokkal inkább megfelelő.
2015. máj. 16. 15:50
 5/9 anonim ***** válasza:

A hármas a csóró metró, a lakótelepeket közi össze az ipari teleppel. Gyakorlatilag a belpesti boráros. Kedvtelésből nem sokan utaznak rajta, és ennek megfelelően is van a prioritási sorban.


Sok problémája van annak a vonalnak, szerintem igazából csak arra várnak, hogy legyen egy nagyobb forrás és feltúrják az egészet (majd ha tényleg tarthatatlan lesz). Addig meg foltozgatnak, ha valami elromlik, de betatarozni az egészet kb annyiba kerülne, mint venni új alstromot meg újrahúzni az elektromos rendszert.

2015. máj. 16. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
94%
Azért érinti a 3-as a Nyugatit is meg a Népligetet is, nem csak a "proli telepeket"...
2015. máj. 16. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
a nyugati pont az agglomeráció gyűjtő állomása, az országos és a nemzetközi vonalak mind a keletibe futnak, népligettől a belvárosba pedig a kettes visz
2015. máj. 16. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Nem a külsejük a legnagyobb probléma. Felőlem lehetnének kétszer ilyen rondák is, ha cserébe nem lennének életveszélyesek.
2015. máj. 16. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Ha néha figyelnél, akkor találnál pl. ilyen híreket:


"„A budapesti M3 metróvonal járműparkjának korszerűsítéssel egybekötött felújítása, és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások és eszközök beszerzése tárgyú közbeszerzési eljárásban való részvételre 2014. december 30-ig kellett benyújtani jelentkezést az eljárás első szakaszában, melynek során a jelentkezők szerződés teljesítésére való alkalmassága kerül értékelésre” – írja a közlemény. A dokumentációt 22 érdeklődő vette át, az előírt határidőre hét darab jelentkezés érkezett."


[link]

2015. máj. 16. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!