Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi lesz a kettes metró szerelv...

Mi lesz a kettes metró szerelvényeivel?

Figyelt kérdés
Most, hogy csak Alstom kocsik közlekednek majd az M2-n, mi lesz a megmaradt, jobb állapotú kocsikkal? Vannak egész fiatalok, 12-13 évesek, amik jól jönnének a 3-as vonalra. Van rá esély, hogy átjöjjenek? Mondjuk a "Vízipókok"...

2013. ápr. 30. 15:27
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
A jobb állapotúak átmennek, illetve tartalék járművek lesznek, a többi kuka.
2013. ápr. 30. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Mondjuk a vízipókokkal az a probléma, hogy 5 kocsisak, és kissé különböznek a sima kocsiktól. Összekapcsolhatóak a hagyományos változattal?
2013. ápr. 30. 16:22
 3/13 anonim ***** válasza:
Nem. Nagyon határozottan nem.
2013. ápr. 30. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%

A jobb állapotú vonatok mennek az M3-ra, néhány tartalék is marad az M2-re, a többit első körön megpróbáljàk más üzemeltetőnek eladni f

(szkeptikus vagyok...), második körben fémhulladékként értékesítik. Lesz muzeális célra megőrzött szerelvény vagy kocsi is. A vízipókokból nyilván vagy le kell állítani pár kocsit az eltérő vonathosszok miatt, vagy átalakítani őket/más 81-es szériájú kocsikat.

2013. ápr. 30. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%

A 81-es szériájú kocsik (tehát a duplalámpás és a 2 vízipók) már a Kőér utcai járműtelepen vannak, tudomásom szerint újítgatják fel(alkatrészcsere,új üléshuzatok), hamarosan forgalomba állnak az M3-on..

A kocsiszám miatti problémát(M2-5 kocsis, M3-6 kocsis) a vízipók esetében ismereteim szerint úgy fogják megoldani, hogy egy hagyományos 81-714-es kocsit átalakítanak..Az, hogy ezek beépített AVR-rel vagy segédvezetővel fognak-e futni arról nincs tudomásom..

Az Ev típusú kocsikból a csupán a 100-as pályaszámút hagyják meg ami az ún. Tamara(100-104) egyik vezérlőkocsija..Ezt a kocsit valamikor el fogják szállítani a szentendrei tömegközlekedési múzeumba ahol gondolom együtt rohad majd tovább a Ganz G2-tes metróval..

Az Ev/a típusú kocsikból meghagynak 3 szerelvényt tartaléknak tehát ezek feltehetően maradnak a Fehér úti járműtelepen..Pályaszám szerint:130-124,150-149,165-169

Az Ev3-as típusú szerelvényekre hasonló sors vár mint az Ev-kre...

2013. ápr. 30. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%

5. vagyok..

Még annyit fűznék hozzá, hogy amelyeket kivontak a forgalomból azok közül lesz néhány amelyet meg fog venni(vagy már megvett) valami elvetemült metrófan, így lesz még azért pár túlélő..:)

2013. ápr. 30. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
AVR nélkül nem futhat szerelvény az M3-on, szóval azt biztos szerelnek bele. Ilyen válságos helyzetben csak azt nem értem, miért nem állítják újra be a G2-t. Az lehet, hogy sokszor lerohad, de a 3-as legkorszerűbb szerelvénye, és legalább nem gyullad ki.
2013. máj. 3. 22:55
 8/13 anonim ***** válasza:
100%

5. és 6. vok ismét..

Ez még fontos lehet:


Délután írtam pár sort,és sejtelmesen felvetettem valami hírt az Ev metrókkal kapcsolatban...azóta több forrásból is megerősítették,ezért megosztom veletek is.Gondolom,sokan örülni fognak!

Szóval:

Május közepén(pontos dátumot nem tudtak mondani/írni)újra forgalomba állnak a régi Szovjet szerelvények a 2-es vonalon,hogy az utazóközönségtől méltóképpen elbúcsúzzanak!

Mindenki készítsen majd képeket,mert a következő fotóversenyre majd azokkal a képekkel kell nevezni!

A hírt osszátok,akár az oldalt is meg lehet osztani,minél több internetező jusson infóhoz az ilyen történéssel kapcsolatban!

Előre is köszönöm!


Forrás: Budapesti Metró

[link]

2013. máj. 4. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%

". Ilyen válságos helyzetben csak azt nem értem, miért nem állítják újra be a G2-t. Az lehet, hogy sokszor lerohad, de a 3-as legkorszerűbb szerelvénye, és legalább nem gyullad ki."


15-20 éve nem volt üzembe helyezve. Az összes gumi és kopó alkatrészt cserélni kellene, szét van rohadva a kábelezése, minden egyéb berendezése.

Ennyi idő állásban pl. a kondenzátorok is kiszáradnak, cserére szorulnak. Kb egy fél alstom ára lenne az, hogy forgalomba álljon, és az sem lenne üzembiztos közlekedés.


Megérné szerinted?

2013. máj. 4. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Ebben igazad van, jelenleg nem érné meg, de nem kellett volna hagyni, hogy ilyen sorsra jusson. Tudom, hogy nem volt megbízható, de ha heti 1x járatták volna, akkor nem kopott volna annyira, be lenne járatva, és lenne tartalék szerelvény.
2013. máj. 15. 20:50
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!