Magyarországon a vágányok közé miért szoktak kerítést építeni?





Életvédelmi kerítésnek hívják, és mint neve is mutatja arra szolgál, hogy lehetőség szerint ne mászkáljanak át a puhatestűek a vágányokon, mert az életveszélyes.
Valamiért bennünk magyarokban benne van az, hogy véletlenül sem sétál 100 métert inkább megy keresztben. Aztán jöN az, amit pár napja láttam a Keletiben, hogy az idióta eltaknyol a vágányok között és ott töri össze magát ahol amúgy vonatok járnak...










Na mondjuk ha már Keleti akkor elárulnám neked, hogy a miskolci IC az egyesre fut be állandóan, évek óta!
Ha a kib aszott 80-as trolival akarsz menni mondjuk az Arénaba vagy bárhová akkor az a 100 méter van 500 is.....
Utazó táskával marha nagy élmény, nem is csodálom, hogy átvág mindenki a síneken.





A kedvenceim azok a mostani 100-as vonali akadálypályák. Eddig nagyjából 20 másodperc kellett ahhoz, hogy felszállj a vonatra. Most úgy 2 perc. Tarkón kellett volna lőni mindet, aki kitalálta ezt a bohócságot... Mondjuk könnyen megoldható, ha az állomásfőnök/forgalmista nem figyel, bár a forgalmisták inkább azzal foglalkozzanak, hogy egyvágányozás esetén ne csináljanak fölöslegesen negyedórás késéseket (ha a kisújszállási mester ezt olvassa vagy valaki eljuttatja hozzá: "üdvözlöm"!).
Amúgy igen, a kérdésre válaszolva: "biztonsági" előírás - mert ugye ha a lépcsőn leesik valaki az idióta aluljáróik miatt, az nem fogja szanaszéjjel törni magát ugyanúgy, teljesen logikus.










Föl kellene fogni, hogy az emberek nem vakok és nem süketek. Látják és hallják, ha jön a vonat, értelmes ember meg nem lép ki elébe. Innentől kezdve nem kell a Gestapót ráhívni a népre, ha rá mer lépni a sínekre. Nálunk az emberek igen nagy része vagy a szolgálatin jár át, vagy a síneken. Én mégsem hallottam az állomás területén gázolásról, pedig megyeszékhely magasperonnal. Azt viszont én se fogom föl, hogy mire gondolnak az emberek, amikor a tehervonat kocsijai közt másznak át. Na, AZ kivételesen tényleg életveszélyes.
(Elnézést kérek a vakoktól, a süketektől, a hülyéktől és az öngyilkosoktól.)










". Ha elbax a vonat, belegondoltál"
Hogy b aszna már el???
Mindkét irányba belátható, egyik irányba kb 150 métert, a másikba meg kilométerek!
Ha ott valakit elüt a vonat átvágás közben akkor annak igen nagy gondok vannak a fejében...





" egyik irányba kb 150 métert, "
Akkor számoljunk:
120 km/ó-val haladó vonat 2000m/min 34m/sec, azaz 4 mp alatt járja be azt az utat.
4 mp a gép előtt, fotelban ülve baromi sok, ott leblokkolva semmi...
De hajrá csak hajrá, a többi nagyszájú is ezt mondta, akikre már hosszú meszelésfoltok és fejfék emlékeztetnek a vágányok között. Naponta elba-szunk ilyen hülyéből 2-t 3-at, elférsz közöttük.
Ha meg netán mégis megjön az eszed akkor inkább ne kalandozz a vágányok között, mert életveszélyes. (De mondhatom úgy is, hogy Okosak nem teszik hülyéknek meg tilos.)





"Utazó táskával marha nagy élmény, nem is csodálom, hogy átvág mindenki a síneken."
Aha, értem, hát ezt most ku.rvára megmagyaráztad. Tehát nehéz utazótáskával marha nagy élmény sétálni 500 métert (ami egészséges embernek kb 3-5 perc tempótól függően) de ugyanezt a baromi nehéz utazótáskát jobb keresztülráncigálni 4 vágányon át. Aha, seems legit.
Inkább csak az van, hogy a magyar embernek senki nem parancsol, és akkor is azt csinálja, amit ő kigondolt, mert ő aztán nagyon tudja mit kell csinálni mindenki más hülye és nem ért hozzá....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!