Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hogy állnak a mi drága Alstom...

Hogy állnak a mi drága Alstom metróink?

Figyelt kérdés
Megint valami sz*r francia vackot vettünk? És már az elején tönkrement, vagy el sem akar indulni? Már vagy 2 éve nem ültem metrón, ezért kérdezem.
2010. febr. 15. 22:12
 1/8 anonim ***** válasza:

állnak

a kocsiszínben!

2010. febr. 15. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
0%
remélem soha nem is lesznek kint... Jók ezek a drága öreg EV-k:)
2010. febr. 16. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Remélem minnél hamrabb.

Vettünk inkább volna Siemens M1 (prága) vagy Siemens V (bécs) tipust. Sztem ők is vágtak volna menekülő ajtót a vagon elejébe. A V tipus nekem nagyon bejött bécsben. Csendes kényelmes és baromi jól is néz ki.

Ha már Siemens dolgaink vannak (combino) akkor már jobb lett volna őket választani főleg hogy az Alstom kocsik mellé a biztosító berendezést a Siemens hozza.

2010. febr. 16. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
42%
Szerintem meg jók ezek a régiek. Éljen soká Tamara(100-104-es kocsik) és társai:) ezeket az új szarokat gyújtanám fel
2010. febr. 16. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Én örültem hogy Alstomot veszünk elvégre a TGV-k is Alstom gyártmányok. De most hatalmasat csalódtam!
2010. febr. 16. 13:41
 6/8 anonim ***** válasza:

"Szerintem meg jók ezek a régiek. Éljen soká Tamara(100-104-es kocsik) és társai:) ezeket az új szarokat gyújtanám fel"


Azért az orosz cuccok jó sok áramot zabálnak...

2010. febr. 18. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Az Alstom metróval igazából nem lenne semmi baj, ha a magyarok szokás szerint nem lennének balf@szok, és nem menne itt is a szokásos magyaros sz@rkeverés. Ugyanezek a metrókocsik minden gond nélkül szállítanak utasokat Varsóban(egyedül a külső megjelenésük más). Akkor vajon mi történt, a franciák elfelejtettek metrót építeni? Dehogy kérem, arról van szó, hogy az NKH-nál akinek ki kéne adnia a típusengedélyt, annak az embernek van egy cége, ami a régi orosz metrókocsik éves javítását végzi kocsinként több millió forintért, amire persze nem lesz szükség az új szerelvények forgalomba állását követően, ezért mindenbe igyekeznek belekötni, és mindig plusz dokumentációkat kérnek, minden hülye kis sz@rság miatt. Egyértelműen arra megy ki a játék, hogy valamelyik fél(vagy az Alstom, vagy a BKV) megelégelje az egészet, és szerződést bontsanak, ami után legalább 3 (de inkább több) évig megint nem lenne új metró, és akkor lehetne üzemben tartani a jelenleg 40-42 éves kocsikat újabb évekig, újabb súlyos százmilliókért. Gondoljunk bele, ha 4 év múlva cserélnénk le őket, akkor lennének kocsik, amik már az 50 éves korhoz közelednének. Ez azért nem normális!
2010. márc. 2. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Tényleg jók az orosz kocsik, de rengeteg áramot zabálnak. Nagyon pazarolnak, korszerűtlenek, zajosak. Én szeretem őket, de ha az ember napi 1 órát tölt odalennt (fél oda fél vissza), akkor azért meg tudja unni őket.

A kérdésre visszatérve már a BKV-sok jártak az oroszoknál is, mert már az sem biztos, h ALSTOM kocsik lesznek beszerezve. Az oroszok most fejlesztettek ki egy újabb tipust, ami már szaggatós, légrugós. Én jobban örülnék, ha inkább azokat hoznák ide, ez a francia (igazából Lengyel) alstom nem szimpoatikus nekem. Ha az orosz megjelenésre igénytelenebb is, de biztos kevesebből üzemben tartható!

2010. márc. 3. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!