Miért nem vigyáznak jobban a sofőrök az Ikarus 412-es
buszokra a BKV-nál?
Figyelt kérdés
Szinte rossz érzés nézni, ahogy a busz eleje rázkódik, és hangosan zörög, amikor belehajtanak nagy sebességgel a kátyúkba, ahelyett, hogy kikerülnék őket... Ilyen hozzáállással a részükről nem csoda, hogy váztöröttek a buszok.
2015. febr. 11. 23:18
1/6 anonim válasza:
Mert azok a buszok sz*rok, már két évesen tört a vázuk, és törni is fog, nem lehet mit tenni. (Mondjuk érthetetlen okokból 7 kocsit még megcsinálnak, de ez kb. hűtlen kezelés) Szóval sz*rok, két éven belül alig pár kocsi marad állományban, minek vigyázzanak rájuk jobban?
2015. febr. 12. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Talán oda kellene figyelnie a város üzemeletetőjének, hogy a buszközlekedésre használt útvonalakon jó legyen az út.. :D
Nem lehet minden kátyút kikerülni és minden kátyúnál lassítani, mert akkor kb borulna a menetrend.
2015. febr. 12. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
Hát a te hozzáállásodon nem csodálkozom. Gondolom valami kukiköszörűvel nyomulsz, mikor nem a buszokon vered a nyálad, amivel ha belehajtanál a kátyúkba, különb módon borulnál, mint részeg a virágágyásba. Be lehet menni az adott garázsba kipróbálni a buszt, csak sajnos abból az élethelyzetből kimaradsz, milyen haladni egy forgalmas úton a rendkívül széles sávban és kerülgetni a kátyúkat azzal a hatalmas sebességgel.
2015. febr. 12. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 A kérdező kommentje:
"Mert azok a buszok sz*rok, már két évesen tört a vázuk, és törni is fog, nem lehet mit tenni. "
Érdekes módon a prototípus 412-es, a GAT-377 rendszámú 1996 óta van forgalomban Győrött, mégis jobb állapotban van, mint a fele annyi idős budapesti társai.
Szóval az állításod hamis, hogy a buszokkal lenne a probléma.
2015. febr. 13. 19:59
5/6 anonim válasza:
Vagy nem. A GAT-ot alacsony utasforgalmú, "külvárosias" vonalakon járatják, így jobban bírja. Ilyen és ehhez hasonló korlátozások mutatják, hogy egy busz sz*r. Meg az, hogy két-három éves korukban a BKV elgondolkozott a flotta teljes selejtezésén.
2015. febr. 13. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Kár, hogy sok más adat, nem kerül napvilágra: mi a különbség a prototípus és a szériagyártott buszok között (ha van ilyen), milyen utakon használják, mennyi km-et futott, mennyiszer robbant le, mennyi alkalommal kelletett javítani és így tovább.
Ezekre csak a belsős emberek tudják a választ - jó kérdés, hogy ők, kiadhatják-e az információkat.
Az meg tény, hogy az IK400-as buszcsalád nem annyira sikeres és még enyhény fogalmaztam.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!