A 4-es metrót vagy a 7/7E/107-es buszt hasznákjátok e szivesebben? Mért nem megy egyik busz sem az Etele térre? Ennyi erővel elég lenne mindhárom busz a Keletiig.
Nem arról van szó hogy "lusták" csak azért a metróra átszállás elég sok plusz idő. A buszon már van egy biztos helyed, jó esetben sok cuccod, ha leszállsz akkor el kell menni a metróig, lemész, feljössz, elő kell kotorni a bérletet, ami van, de 2 utazótáskával a kézben csak nyűg, aztán ha úgy van, még várhatok is 4-5 percet a metróra. És az emberek többsége nem fog teljes vonalon végigmenni, hanem 3-4 megállót, aztán leszáll, ott pedig közel ugyanúgy jön ki időben a metró meg a busz.
Vagy ha valaki Albertfalva-Budafok irányába megy, akkor sima 7-es busszal le tud menni oda, metróval meg át kell szállni. Lehet neked elég lenne a Keletiig, de nekem meg jobb lemenni 1 busszal Zuglótól Albertfalváig.
7E jelű busz alapból csak a Blaháig megy.
107-es busz meg több helyen megáll mint a metró, és sokan a köztes megállókon szállnak le-fel.
Vagy Bartók, Kosztolányi, Szt. Imre kórház környékét nem érinti a metró.
Vagy rengetegen átszállnak Blahán 4-6-ra, vagy Ferencieknél 3-as metróra. Ők nem fognak 2 megállóért 4-es metrózni.
Szóval alapvetően elég nagy érvágás lenne az egyik legnagyobb forgalmú buszjáratot visszavágni.
Kérdező, azért nem megy egyik busz sem a Kelenföldi pályaudvarra, mert az csökkentené a metró kihasználtságát. A jelenlegi szisztémában a 7-esek szerepe Dél-Budán a helyi forgalom kiszolgálása, a metróé pedig a városrészek közti gyors kapcsolat biztosítása.
Igen,ez egy kényszermegoldás, többek között ezért sem lett volna szabad ezt a metrót ebben a formában megépíteni: egy jól működő átmérős vonalhálózati elemet kellett miatta szétverni. Hossza miatt teljes értékűen nem válthatja ki a buszokat, Újpalota felé továbbvinni pedig nem igazán éri meg, nem volna meg a megfelelő utasszám a nagy lakótelep ellenére sem, mivel kertvárosias a köztes szakasz jó része.
"aki a pályaudvarig megy az mindenképp metrózzon"
Ja, tulajdonképpen pont ez volt az egész átszervezésnek a célja, mert előre látható volt hogy a metrónak így igazából semmi értelme.
Mindig megy ugye a huzavona, egyik fél bizonygatja hogy kellett, meg hogy "nem is volt drága metróhoz képest". Másik fél meg ellenezte, ott hátráltatta ahol tudta (aztán meg learatta a babérokat átadásnál). De ha azt nézzük, hogy az oroszok megcsinálták volna ingyen is, akkor igen, baromi drága volt. Vagy ha úgy nézzük, 450 milliárdba került. Az 1-3-as villamosok felújítási költsége meg 40 milliárd, ennyiből a főbb vonalakat simán rendbe lehetett volna tenni és növelni a kapacitást.
De legalább kényelmes mert soha nincs tömeg rajta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!