Drágább lett a távolsági busz?
Nem emelték meg a helyközi személyszállítási tarifákat. Azok egyébként is azonosak a vasúti tarifákkal, márpedig a vonatok után viszonylag kevés autópályadíjat kell fizetni (igaz, pàlyahasználati díjat annál többet).
Egyébként úgy hírlik, hogy a nagy kapkodásban kifelejtődtek a menetrend szerinti járatok az ingyenes sztrádahasználatra jogosultak köréből, így a cégek máris számolgatják, mennyibe kerül ez majd nekik. Még a BKV sem marad ki a jóból.
A buszokra is lehet venni megyei matricát, 20000 egy megyére, az éves országos meg 200000 környékén van.
Eddig is meg volt véve a buszokra az éves amelyik autópályázott, ezután is meglesz.
Nagyon is tévedtek. A menetrend szerinti személyszállításban közlekedő autóbuszok eddig ingyenesen használhatták a többi autóbusz számára díjköteles szakaszokat is. Ez a mostani jogszabályból kimaradt, így flottamérettől függően újabb többszázezres vagy így a Volán-összevonások után már inkább többmilliós kiadása keletkezhet az üzemeltető cégeknek. Ez pedig nem hárítható át az utasokra, magyarán a szolgáltatási színvonal csökkenésében vagy esetleg bércsökkenésként jelenik meg.
A lényeg, hogy ne higyjétek el a lózungot, miszerint ami drágább lett, az végülis olcsóbb lett. Ez nyilvánvaló ellentmondás, baromság.
#3 "Rosszabbul nem jár senki."
:DDDDDD Nyilván azért terveztek belőle PLUSZBEVÉTELT, mert SENKI nem járt rosszabbul. Komolyan, húzd már ki a fejed a seggedből és nézz körül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!