Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Komolyan ennyire hülyék ezek...

Komolyan ennyire hülyék ezek a cikkírók (és még sokan mások)?

Figyelt kérdés

[link]

"A 4-es metró újdonságfaktora gyorsan elmúlt a megnyitást követő hetekben és mára beállt a napi 100 ezer fős utasforgalom"

Tény, hogy nem 400 ezer, de a 100 ezer is rengeteg! Úgy használja ennyi ember, hogy egy mindössze 7 km-es vonal.

Egy csomóan szidják a 4-es metrót ebből kifolyólag, de azt sosem teszik hozzá, hogy pl. a 3-as metró kezdetben csak két kocsival közlekedett, mikor még a Deák tér-Nagyvárad tér között járt, annyira gyér volt a forgalma. Mégis mit várnak el ettől a rövid szakasztól? Nyilvánvalóan akkor lenne valóban kihasznált, ha a 36 ezer lakosú Újpalotát összekötné a Virágpiaccal, de a tisztelt városvezetés inkább homokba dugja a fejét és hagyja veszni ezt a projektet.


2014. dec. 27. 19:45
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Ez a cikk hatásvadász, ráadásul ferdíti a tényeket, mert alá akarja támasztani a saját hülyeségét.


Például azt írja, hogy a 7/107-es busz 22 perc alatt teljesíti a Keleti - Kelenföld távot. Azt rohadtul megnézném... Vasárnap este 11-kor sem, nem, hogy a csúcsforgalomba. A google tervezője szerint a Keleti - Kelenföldi pályaudvar 39 perc metró nélkül. Ez majdnem a duplája a metró menetidejének, ráadásul a felszíni forgalom a belvárosban nem ideális, terheli az amúgy is agyonterhelt utakat és szennyezi a levegőt. Ráadásul kényelmetlen is.

Aztán példálozik a vonattal, hogy az még gyorsabb is 1 perccel, mint a metró... Ó, hát hogyne, csak:

- nem áll meg csak 1 helyen (már ha megáll és nem gyors)

- 20 (!!) vonat megy NAPONTA. Köszi...


Tény, hogy a 4-es metró drága volt. Az is vitatható, hogy ez a nyomvonal volt-e a prioritás, nem pedig mondjuk pár új HÉV vonal az elővárosoknak.


De ez a cikk baromság.

2014. dec. 27. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

"Például azt írja, hogy a 7/107-es busz 22 perc alatt teljesíti a Keleti - Kelenföld távot. Azt rohadtul megnézném... Vasárnap este 11-kor sem, nem, hogy a csúcsforgalomba."


Nézd, a vonatnak Keleti-Kelenföld 15 perc.

Egyszer jó pár éve (2011-ben talán) lekéstem a vonatom a keletiben, akkor még a Keleti elől ment a 7E. Pont jött a busz. Felpattantam, irány Kelenföld.

Amikor Kelenföldön mentem fel az aluljáróból akkor indult el a vonat, így pont lekéstem ott is.

Azaz 15 perc alatt ért át a vonat, meg mondjuk várakozott 2 percet.

És ennyi idő alatt ért át a busz is kelenföldre. Legyen 17 perc, de ugye kevesebb volt mert z aluljárón még át kellett érnem. Tehát közel sem lehetetlen vállalkozás.

Jah, vasárnap asszem a 16:38-as vonatról csúsztam le.

2014. dec. 27. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
74%
Oké, próbáld meg ugyan ezt eljátszani hétfő reggel 7kor, amikor áll az egész város és az Erzsébet híd se előre se hátra, a Bartók Béla meg áll, mint Katiban a gyerek. Garantálom, hogy nem 17 perc lesz :)
2014. dec. 27. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Jó és próbáljuk meg eljátszani akkor is ha atomtámadás éri Budapestet :D :D

Most nem az volt a hozzászólásom lényege, hogy rákontrázzál egy olyan időpontot amikor tutiziher, hogy nem fog menni, hanem az, hogy ritkán, de akár még az is elképzelhető hogy megvan annyi idő alatt. Én sem bíztam benne, nem is értem el a vonatom, de azért egy érdekes adat.

2014. dec. 27. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Hatásvadász. Különben ha már van metro minek van még fenntartva a busz?
2014. dec. 28. 01:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
55%

# 3/4 Időpont tegnap 20:44


Erzsébet hídon ott a BUSZ-sáv, a Bartókon meg dugó esetén gond nélkül rácsapja a villamossínre, ne féltsd :-).


Kérdező:

A 100 000 fő csak azért 100 000 fő, mert rá vannak kényszerítve, különben még annyi sem lenne. Ami a terv volt (még a '80-as években!), azt lényegében nem hajtja végre a metró. Van legalább 2 fölösleges állomása, gyakorlatilag villamosfunkciót lát el jelenleg. Egy villamosnak pedig elég drága...

De ez már egy másik téma és tőlem hozzább értők már ezerszer leírták :-)

2014. dec. 28. 01:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Miért lennének rákényszerítve? A 7-es buszcsalád ugyanúgy átszeli a várost, mint eddig (Újpalotától Kelenföldig) és a kapacitása sem csökkent. Így érthető módon kevesen választják a 4-es metrót, hiszen az csak a belső kerületekben közlekedik.
2014. dec. 28. 01:23
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

# 7/7 Időpont ma 01:23


Például úgy, hogy Kelenföldre nem megy ki a metró nyitása óta egyik busz sem a hetes családból. (Persze, nem is lenne értelme, és én se járatnám párhuzamosan a kettőt. De azt elhiheted, hogy ha még járna ki oda busz, azzal mennének).

A 100 000 fő többsége:

- Kelenföldi pályaudvarra megy / onnan jön. Igen, ekkora Kelenföld forgalma.

- Két, felszínen nem egy járattal összekötött állomás között megy. Pl. Kálvin-Keleti (oké, ez nem direkt "kényszerítés"...)


De önmagában ez a legkisebb baj az M4-el. De tény, hogy ezt az utasforgalmat simán le lehetne bonyolítani a felszínen is, azt az ~500 milliárdot értelmesebben is el lehetett volna költeni.

2014. dec. 28. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 eddiboy ***** válasza:
Kérdező: A 3-as metró soha nem járt 2 kocsival emlékeim szerint, 5 kocsival járt régebben, a 2-es metró járt az első időszakban 3 kocsival.
2014. dec. 30. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!