Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A falvakban fejújítás helyett...

A falvakban fejújítás helyett miért nem bontják le az állomásépületet?

Figyelt kérdés

Erre jó példa Murony, 1200 fős község.

[link]

Szép állomásépület meg peronok.


A kérdés, hogy van-e értelmük?


Forgalmi szolgálat nem működik a falusi állomásépületekben, valamelyik közeli városból van irányítva az egész vonal/vonalak.

A falusi állomásépületekben a WC a általában zárva van, az sem ritka, hogy a váróterem is.

Így mi értelme meghagyni az állomásépületet és még költeni is rá.


Ezeket a falusi állomásokat elővárosi jellegű állomásokká kellene alakítani.


Tehát, van a peron rajta a perontető azon ülőhelyek meg jegykiadó automata.


Pár példa:

[link]

[link]



2014. dec. 17. 22:49
 1/6 anonim válasza:
A bontás sem ingyen van...
2014. dec. 17. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Mert kb. ugyanannyiba kerül. Így legalább nem egy lemezbódé ékeskedik.
2014. dec. 17. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
43%
Mert a bontás jó biznisz, ezért meg kell várni, amíg zsíros uniós közlekedésfejlesztési pénzek érkeznek erre a célra, akkor majd jól meg lehet pályáztatni a közbeszerzést, amit pont a haver ötszörös áron dolgozó cége fog megnyerni. Egyébként viszont semmi értelme a kihasználatlan állomásépületek megtartásának.
2014. dec. 17. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
65%
És miért kellene elpusztítani, lerombolni ami van? Kihasználatlanságra hivatkozva a fél országot lerombolhatnánk.
2014. dec. 18. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Miért kéne lebontani azt, amit már felhúztak és nem életveszélyes?


Ha nem akarják felújítani az épületet, attől még felhúzhatnak egy ilyen ocsmány tákolmányt a peron fölé.

2014. dec. 18. 01:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Pont ráhibáztál. Moronyban elbontották az állomásépületet, és építetek helyette újat. Ami azt jelenti, hogy utána számoltak, hogy megéri-e.


Az hogy a MÁV legtöbb állomásépülete kihasználhatatlanul lezárva vagy szétverve áll az csak a MÁV-ot minősíti. Számtalan példa van hogy magánszemély vagy önkormányzat megvenné, de a MÁV nem adja el mert vsúti pálya tartozéka, majd egyszer csak lebontja arra hivatkozva hogy nincsen pénze fenntartani. (gyakorlatilag a cél az alibi munka biztosítása az alvállalkozónak).


Ausztriában-Németországban általában megtalálják a funkciót ezeknek az épületeknek, kiadják vállalkozásoknak vagy önkormányzatoknak. De láttam olyat is hogy személyzet nélküli mellékvonali állomáson is kitűnően működött minden. Kulturált váróterem, tiszta WC, jegyautomata.

2014. dec. 18. 01:17
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!