Lehet e valamit tenni olyan esetben ha a volán egyik sofőrje megszégyenített minket az utasok előtt és káromkodott velünk a saját mulasztása miatt?
Szia!
Természetesen kell panaszt tenni.A Volán társaság címére/email címére írásos panaszt küldeni vagy személyesen (írásos) panaszt tenni.Busz rendszám/esetleg járatszám és időpont feltüntetésével.
Pontosan miket mondott mert attól is függ.
Amúgy rágalmazás.
a pontos sztori sem mind1 azért. szóval ha jól értem, akkor neki kellett várnia titeket, ezzel még nincs is gond, nyilván emiatt felesleges idegeskednie...az, hogy elöl ültetek le, hát legtöbb esetben szolgálati hely, és csak akkor lehet használni, ha már végképp nincs hely a buszon, meg persze ha a sofőr nem ilyen idegállapotban van.
szerintem jobb annyiban hagyni a dolgot...nektek sem hiányzik egy újabb incidens, ugyanis nem feltétlenül fogják kirúgni...max kap egy figyelmeztetést meg fizetéslevonást, de rátok valószínű emlékezni fog, ha véletlenül megint vele utaztok...
rengeteg ilyen sofőr van, főleg középkorú távolságisok...ők még a saját kollégáikat is képesek lenézni, mert ők nagyemberek, mert ők viszik a társaság egyik leghosszabb járatát. nyilván van tapasztalatuk, és ha néha arogánsan lekezelőek az utasokkal is, nem fogják őket kirúgni.
"az, hogy elöl ültetek le, hát legtöbb esetben szolgálati hely"
Szolgálati ülőhely kizárólag akkor jelölhető ki, ha az autóbusz "négykezesben", azaz két gkv-val váltva közlekedik. A négykezes járatokat és az előzetes helyfoglalással közlekedő járatokat kivéve az ülőhelyek szabadon választhatóan utasok rendelkezésére állnak.
na jó, de ez mint tudjuk, csak az elmélet. amúgy köszi 6-os a kiegészítést. ezt is nyilván csak azért nem tudtam, mert a bevett gyakorlat szinte kivétel nélkül azt mutatja, hogy inkább odarakja a sofőr a táskáját, és nem engedi, hogy odaüljenek.
illetve egy másik kiegészítés, az viszont már elméletileg szabályszerű, hogy a sofőr hátamögötti 2 ülést a mozgássértülteknek, vakoknak, és gyengénlátóknak kell fenntartani. na ebben is az a bevett szokás, hogy mondjuk távolsági járatoknál 1-2 sofőr szól, hogy oda ne, de a legtöbb sofőrt nem érdekli.
Persze az azért kimaradt hogy nem kellett volna megvárni, jelentsétek be, és legközelebb várhattok egy következő járatot.
Inkább megköszönni kellett volna, és megkérdezni szabad-e az a hely. Ha valaki mellé leülsz az iskolában vonaton etc. Ugyanúgy megkérdezed...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!