Van itt olyan, aki már kipróbálta a Bubit?





Persze. Összességében jó dolog, hogy van, mert egy állandóan elérhető, rugalmasan használható közlekedési eszköz és adott esetben (pl. éjjel) tök sok időt meg lehet vele spórolni, vállalható többletköltséggel.
Azonban alap közlekedési eszköznek nem fogom választani (azaz nem veszek bérletet) több okból sem. Egyrészt kicsi a lefedett terület, hiába élek meglehetősen központi helyen és van a munkahelyem is egészen közel, nem tudnám kihasználni a Bubit. Másrészt őrültség bukó nélkül kerékpározni, ezt én akkor is súlyos hiányosságnak tartom, ha a világ legtöbb pontján logisztikai és közegészségügyi okokból ugyanígy bukó nélkül működnek a bérbringa-rendszerek. Harmadrészt pedig van egy kis elszámolási vitám is a BKK-val, mert az egyik dokkoló nem észlelte a visszaadást és próbálunk dűlőre jutni.










Egész jó. Maguk a biciklik egy kicsit nehezebben tekerhetők, mint egy normál bicikli, de elmegy. A díjszabás jó, 30 percig kvázi ingyen lehet használni, ha vagy jegyed vagy bérleted, annyi idő alatt meg eljutsz A-ból B-be, ha meg nem, vehetsz fel másikat - és a 30 perc indul újra.
Az egyetlen bajom, hogy úgy lett átadva, hogy "gyorsan még a választások előtt". A szoftver kiforratlan, nem egy problémát tapasztaltam vele, olyanokat, amikkel egy ilyen rendszert még egy Pistike is szégyellne elindítani, nem hogy egy T-Systems. Illet okostelefonos alkalmazás sincs, ami szintén ígéret volt, de hát minek, lényeg, hogy át legyen adva, szokás szerint félkészen. Az egyetlen vigasz volt, hogy 3000-ért tudtam olyan bérletet venni, ami az év végéig érvényes, ez tök tó tesztelésre. Aztán majd meglátjuk.










Én, még nem, de ki szeretném próbálni.
Remélem, lesz rá alkalmam.
Aki kipróbálta, tőle hallottam, hogy sík terepen, kiváló. Dombos területen, azért, már nem annyira.
Összességében: városi terepre, kiváló.
Én, abban reménykedek, hogy szépen, lassan, ki fogják építeni a főváros összes területén. Remélem, hogy ez a céljuk vele.
Újpest FB oldalán, megjelent az, hogy kérni lehet, hova tegyenek még, Bubi pontokat. Ott kiírták, hogy jelöljük be, a IV. kerületet. Na már most - előbb legyen végig Angyalföld, Zugló, aztán jöhetne Újpest, de Rákospalotával! Nehogy már, egy nagy, fehér folt legyen a térképen!





Én használom már évek óta.
Tényleg nehezebb tekerni és kicsit lassabban haladsz vele, mint a boltban kapható biciklikkel, de szerintem így is nagyon jó szolgáltatás.
Egyrészt sokkal olcsóbb, mint a saját bicikli. Mikor saját bringám volt, évente 12 000 ezernél többe került a szervizelése átlagosan.
Másrészt logisztikailag is nagyon jó. Én munkába járni nem szerettem biciklivel (mert akkor bent zuhanyozni kellett), de hazajönni igen. És erre nagyon jó megoldás a bubi.
Ráadásul a biciklitolvajoktól sem kell félni.
Amúgy folyamatosan bővítik. Az induláskor 75 dokkoló volt, most 112 van. De idén épül 12 a vizes vb helyszíneihez és további 20-30 egyéb helyeken. Szóval folyamatosan bővül a hálózat.
Ami pici negatívuma az a 30 perc. Most már van olyan állomáspár, ami között nem nagyon lehet 30 perc alatt letekerni a távot. (vagyis jó kondi kell hozzá és szerencse a zöld lámpák kifogásánál.) Viszont azt meg lehet csinálni, hogy lerakod az egyik dokolóba, és azonnal kiveszel egy másik biciklit.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!