Mikor fogják kicserélni a 3 metró szerelvényét, a 2 metrón és 4 metrón lévő szerelvényre?
Örülök annak nem egy szigorú munkahelyre kell bejárnom sajnos egyre többször kezd előfordulni, hogy az 1. 3 metró szerelvényre szinte fizikai képtelenség felférni. Főleg iskola időben nagykabátos időben. Nyugdíjasok között azok is utaznak akik nem dolgozni, orvosra-kórházba és nem a piacra járnak a reggeli csúcsforgalomban iskola időben.
Gyakorlatilag alkalmatlan a 3 metró szerelvény a sok tömeg befogadására.
Csak szólok, hogy a M3-as metrón vannak a leghosszabb vonatok: 6 kocsisak. Ezzel szemben az M2 vonalon 5, az M4 vonalon 4 kocsis egy-egy szerelvény. Szóval nem volna egy jó csere kapacitás szempontjából.
Azonban ha bizonyos helyeken és időszakokban túlzsúfolt egy vonalszakasz, írd meg a BKK-nak. Nem túl gyorsan, de lereagálják az ilyen jelzéseket, pl. menetrendi finomhangolásokkal, esetleg többletszerelvény forgalomba állításával.
2-es: én egyszer írtam a BKK-nak, hogy az egyik kocsin rosszak az ajtók (volt olyan megálló, ahol nem nyíltak ki)
1 hónapra rá írtak, hogy megvizsgálták, de semmi baja. :D
ritkán járok arra, de az semmi, én 4,6-ossal járok a reggeli csúcsban, ott előfordult már, hogy csak a 6. szerelvényre fértem fel!!!! És ott újak a villamosok! Amúgy ha a metrót nézzük, akkor ez a párizsi metróhoz képest üres :).
Egyébként legkésőbb 2019- re kész lesz az egész vonal felújítása.
Egyáltalán nem alkalmatlanok a szerelvények az utasok befogadására. Ezek a szerelvények erre 100%-ban megfelelnek.
Nem egészen értem, miért gondolod azt, hogy ha új szerelvényeket vesznek, azokon több lesz a hely. A metró szélesebb nem lesz, hosszabb nem lehet az állomási adottságok miatt, és nyilván emeletes metró sem fér be az alagútba. Az, hogy a 2-es és főleg a 4-es metrón kisebb az utasforgalom, nem jelenti azt, hogy az a típusú vonat csodákra képes, és majd a 3-ason fele annyira lesz tömött.
Nyilván a tömegre a megoldás a sűrűbb közlekedés lenne, amire egy felújítás adna teljes biztonsággal lehetőséget. Illetve nyilván a vonatokat is cserélni kell, hiszen idősek és már valamilyen szinten veszélyesek, de nem azért, mert nem tudnak elég utast befogadni.
A helytelenírásra nem térek ki inkább.
1) Soha. Ha cserélik is, nem valószínű, hogy Alstom lesz. Ha le is cserélnék, nem mennél sokra vele, az egyterűség akkora plusz férőhelyet nem ad, mint amekkora szerinted kéne.
2) Olyat egyedül az - egy időben - óránként közlekedő 1-es éjszakairól tudok elmondani, hogy nem fértem fel. Csúcsidőben járok az M3-al, meg a 4-6-al is, mindig felfértem (pedig ezutóbbi hiába újabb, sokkal rosszabb arra a vonalra mint a csatolt ICS volt). Na, persze tekézni nincs elég hely, de mindenki a saját lábán áll, és az intim szférámba se tolakszik be senki.
3) Annyira tudtam, hogy ez is egy kiadós nyuggerezés lesz.
Kérdező, létezik ilyen probléma (bár teszem hozzá semmi közöd ki hová és mikor megy), de egyrészt a metrón ritka (tudod, nagy a hangzavar), másrészt szerinted egy jó 1000 fős szerelvényen hány helyet foglalnak el?
A megoldás az, hogy nem kell megállni az ajtóban, illetve az ajtóban megállókat megkérni, hogy fáradjanak beljebb. Ha nem, akkor meg beljebb tolni őket.
# 8/8 Időpont ma 13:37
Mesélj kérlek... :-)
Am nem lesznek új vonatok, a mostaniak lesznek felújítva
szerintem ha normálisan megcsinálják akkor jók lesznek azok
Gondolom zajmentesíteni fogják meg kiépítenek benne klímát
meg persze szebbé teszik külsőleg
Nekem igazából most sincs bajom velük csak az a rossz amikor nyáron meleg van rajta..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!