Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért áll meg mostanában elég...

Miért áll meg mostanában elég gyakran a 3-as metró két megálló között?

Figyelt kérdés
Van, amikor csak simán lassít, illetve volt már, hogy a fények is kimentek közben.

2014. okt. 7. 21:07
 1/7 anonim ***** válasza:
71%
Ha minden igaz, ilyenkor bevárja az előtte lévőt, hogy ne menjen rá túl közel. Pl. ha az előtte lévő annyi utast vesz fel, hogy elhúzódik a beszállás miatt az idő, akkor az amúgy pontos időközzel indult következő szerelvény utolérné. De ez csak tipp.
2014. okt. 7. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
78%
Valószínűleg az lehet az ok, amit az első ír. Semmi extra, túl sok vonat gyűlt össze egymáshoz közel, valószínűleg a legnagyobb forgalomban utazol, azért tapasztalod többször. Semmi rendellenességet nem takar, még mielőtt valaki elkezdene félni, hogy meghal a metróban... A 3-as metró más miatt veszélyes.
2014. okt. 7. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Amióta a 80-as években bevezették az automatikus vonatvezérlést (a vezető csak az indulási utasítást adja ki, minden más automatikus vagy automatika által felügyelt), azóta ismert az indokolatlan vészfékezés jelensége.


A szerelvény próbál a pályán elhelyezett hurkok keltette mágneses tér alapján "tájékozódni", azaz szabályozni a saját sebességét. Azonban ha pl. szennyeződés miatt nem érzékel jelet a pályaoldalról, akkor tanácstalanná válik mint egy kisközség és jobb híján inkább vészfékez.

2014. okt. 7. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Egyébként nem kell félni, nekem az egyik ismerősöm ott dolgozik, és bár elmondása szerint elavult már a vonal technológiája, de teljességgel biztonságos, ha kiderülne egy hiba állapotfelmérés közben, nem indulhatna el nappal a forgalom, ameddig ki nem javítják, különben a fejüket venné a vezetés. A veszélyesnek számító szakaszok pedig síncserével már régen orvosolva lettek. Akkor se volt senki életveszélyben, hiszen a vonatok sebességét korlátozták azokon a szakaszokon.

Szereti a média felfújni a dolgokat, mint tudjuk, szóval még egyszer mondom, ne féljetek a hármas metrón, mert nem kóklerek dolgoznak rajta.

2014. okt. 8. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nem is a pályával van a fő probléma, hiszen tűzoltásként a legproblémásabb szakaszokon cseréltek sínt.

Azt viszont kár tagadni, hogy a metrók tűzveszélyesek, gyulladt már ki egyszer rendesen. És ha nem is tűz miatt, akár füstmérgezésben miatt lehet halálos áldozat.

2014. okt. 8. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Komolyan csak az a metró gyulladt ki, amelyiket félreállítottak. Lehet találgatni, hogy miért volt már időben egy tárolóvágányon, az utasforgalmon kívül.
2014. okt. 8. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Lehet, hogy a kigyulladás összefüggésben volt a kiállítással, de mi a garancia arra, hogy máskor is kiállítanak egy ilyen szerelvényt? Tudtommal a nem tűzveszélyre hivatkozással lett akkoriban sem kiállítva.

Amúgy oké, nem jellemző a kigyulladás, de füstölni szokott rendszeresen, ami már akkor is potenciális veszély, főleg egy föld alatti üzemben, ha nem nyílt lánggal ég.

Illetve tudtommal egy független szakértői vizsgálat is megállapította a szerelvényekről, hogy veszélyesek. Meg hát mégis csak 40 év körüli kocsikról beszélünk, ne magyarázzuk már bele, hogy ezek tökéletesek.

2014. okt. 9. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!