A Flirt vonatokra szerintetek is elég lett volna oldalanként egy ajtó?
Ezzel több ülőhely lenne rajta.
A Flirteket Magyarországon inkább személyvonatokként használják, mintsem HÉV, S-bahn szerű forgalomra.
A kocsiszekrényük pedig nem olyan hosszú, mint a mozdony húzta személykocsiknak.
Németországban is vannak Flirtek , ott is személyvonatként, illetve sebesként használják őket és oldalanként 1 ajtó van rajta.
Felteszem az meg sem fordult a fejedben, hogy nem minden állomáson van egy oldalon van a peron.
Tegyük fel hogy csak a bal oldalon vannak ajtók. Akkor ha egy olyan állomásra érkezik a vonat, ahol a síntől jobbra van a peron, akkor hogy szállnak le az utasok? És pár ülőhelyért nem fogják átépíteni az összes megállót.
Kedves első, nem úgy értettem, hogy csak az egyik oldalán legyen ajtó.
Hanem kocsiszekrény oldalanként egy ajtó, tehát egy kocsiszekrényen 2 ajtó lenne.
Első, félreértetted a kérdést. A kérdező azt kérdezi, hogy a középső két egységre nem-e lenne elegendő oldalanként egy-egy ajtó a jelenlegi két-két ajtó helyett.
Szerintem nálunk is bőven elegendő lenne egy-egy ajtó, kicsit tényleg helypocsékolásnak tűnik a két-két ajtó.
És az a néhány + ülőhely boldoggá tenne?
Közben meg moroghatnál, hogy lassú a ki és beszállás!
Több ülőhely lenne, lassabb, nehezebb le és felszállási lehetőséggel.
Az ülőhelyek számát drasztikusan lehet növelni azzal is, hogy a kedves utas csak a fenekét pihentetné az ülésen, a táskáját nem. Tapasztalatom szerint fél telítettséggel sem jut hely mindenkinek.
Ezen meg a gyártó nem tud, a kalauz nem mer vagy nem akar változtatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!