Hogy tudok petíciót indítani?
Google-t próbáltad?
online petition site
ez mennyire hivatalos?
Ki bírálja utánna el?
Egyébként én a hagyományos utcára kiállós aláírásgyülytögetősre gondolnék, szerintem az több emberhez eljut.
Értem, de akkor az hogy lehet hogy bkk bérleteket árulnak Békásmegyer és Szentendre közötti szakaszra. Szerintem ez valami kamu, hogy mégtöbb pénzt tudjanak begyűjteni. de akkor megpróbálom az önkormányzaton:)
Köszönöm a választ
Budapesten belül sincs ellátási kötelezettsége a BKV/BKK párosnak. Ezt földrajz órán tanultuk meg, még elég régen. Egy városnak sem kötelező biztosítani a tömegközlekedést, persze előnye származik abból, ha megteszi.
A környéki települések ilyen jó ellátása egyébként is kisebb luxus, elvégre sok helyen az állami vasúttal járnak az emberek. Csömörre és Ráckeve felé még ennél is ritkábban járnak hévek.
Értem én, hogy sokan laknak ott, de az azért felháborító, hogy a Békásmegyerig közlekedőknek 10 percenként jár a hév míg a Szenteréig közlekedől 3x 4x ennyit is kell, hogy várjanak és ezért nekik plusz pénzt kell fizetniük.
Köszönöm a válaszokat :)
Tudom, nem vigasztal, de vannak falvak, ahová napi egy busz van. Magyarország tömegközlekedése a járműparkot, műszaki állapotot tekintve rossz, de az ellátottság több "nyugati" országnál jobb.
A 20-40 perc követési időköz akkor rossz, ha nem tudsz hozzá igazodni. Kellemetlen, ha 18.00-kor ér véged a munkaidőd, 18.15-re érsz oda, s 18.14-kor elmegy a vonat. De ezzel lehet élni, s sokan tudnak is. A te adottságaidat nem ismerem, nem ítélkezem. Nehogy így értsd!
Tapasztalatból tudom, hogy olyan munkatársaim, akiknek óránként volt vonata, milyen ügyesen tudták szervezni a napjukat. Pl. munka után Pesten könnyebben tudtak bevásárolni, mint a lakóhelyen.
Budapesti vagyok. Elvben a 79-es troli és a Hatvani vonat lenne a leggyorsabb, legkényelmesebb. De ha nem a munkaidőm végének utolsó percében reppenek ki a kapun, nem érem el a vonatot. Egy átszállás helyett 3, 40 perc utazás helyett gyakran 1 óra 20 perc. De az 1 óra az tuti. Városon belül, Angyalföld és Rákosliget között.
A vasúti közlekedés drága. Mindegyik közösségi közlekedés az. A világon sehol nem nyereséges, dotációra szorul.
Ha olyan utasforgalom lenne Szentendrére, amelynek az anyagi vesztesége még vállalható, akkor lenne sűrűbb járat.
Egyébként a gödöllői hévnél is van hasonló. Nem mindegyik megy ki a városon kívül. Alternatíva a nagy vasút és helyközi buszjárat. De ez sem sűrűbb.
Szentendrére és Békásra is 20 percenként jár a hév. Igaz, a Szentendrei megáll Békáson is, de nem értem mit problémázol. A bkv le se fogja szarni a petíciódat, és eszedbe se jusson, hogy a békásiak bármi ilyet aláírnak. Mert senki nem akar állandóan zsúfolt hévszerelvényekbe tömörülni. Békásig egyébként van egy csomó megálló, így rengeteg az utas. Szentendrére meg nem mennek annyian, ahogy én láttam. Így fölösleges lenne 10 percenként hévet indítani nekik. Nem is tudom mit gondolsz, hogy majd miattad átszervezik a bkv jól működő rendszerét.. Mert a hévre még ezt mondom.. Nem hiszem,hogy a sok embernek akik csak Békásig mennek kéne alkalmazkodnia a lényegesen kevesebb Sztendrére utazóhoz.
Ez csak az én véleményem. Legyen szép napod!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!