Miért szeretik sokan az Ipari Csuklós villamost?
Az alábbi gondjaim vannak vele (persze csak utasszempontból tudok nyilatkozni):
- Kevés ülőhely. Nagyon kevés. Kb reménytelen egy ICS-n ülve utazni, ami hosszabb úton kellemetlen.
- Gazdaságtalan az állóhelyek kihasználása. Az ülőhelyek között akkora hely van, ahol három sornyi ember már nem fog állni, viszont két sornyinak indokolatlanul túl tág.
--> Lehetett volna 2400 mm széles és akkor 2+1 üléselosztás.
- Az egész villamos rezeg. Ha egy nap hangyaméretű emberként ébrednék a telefonom tetején, ami épp rezeg, na azt ilyennek képzelném.
- Baromi hangos! Szerintem a T5C5 másfél-kétszerese a hangereje.
- A csuklóknál baromi büdös (pedig pont ott kényelmes állni, ha már ülőhely nincs). Mondják, hogy kendert használnak valamihez bele, vagy valami kenőanyagtól ilyen. Tény, nagyon büdös és mind...
A KCSV7 (ha jól írom; felújított ICS-re gondolok) már jobb, mert nem büdös, halkabb és sokkal kevésbé rezeg. Az ablakok nyáron kifejezetten jók.
Tudom, magyar, és azt is, hogy zseniális mérnöki teljesítmény a rendelkezésre álló eszközök alapján. De akkor se kelljen már szeretnem őket...
Nem lehet válogatni.
Ahol ICS van, ott az is közlekedik.
Én viszont szeretem, mert
1. Kényelmesen elférek rajta és nem kell az ülőhelyek között válogatnom - ha arról van szó, akkor oldalra fordulok. A Tatrákkal más a helyzet: ott alig van ülőhely, ahol elférek és oldalra sem mindig tudok fordulni.
2. Tágas a belsőtere. Ha állnom kell, akkor is elférek az ülőhelyek között.
Igen, magas növésű ember vagyok, emiatt kényelmes nekes az ICS.
Igaz, ha lejár az ideje, akkor ki kell őket vonni. Az lenne a legjobb, ha a Combinok lennének a legidősebbek Bp.-n, a többi mind nosztalgia lenne, de ahhozz rengeteg pénz kellene.
Most a CAF-ok jönnek, kíváncsi vagyok, mi lesz utánuk.
Nem meglepő szerintem, hogy vannak bőven olyanok, akik Ipari Hulladéknak becézik. Egy Bengáli színvonalú szükségvillamos, amit a mérnökök a szocializmus idejére jellemző hiányos, elavult alkatrészbázisból legóztak össze.
Csinálhatott volna a Ganz sokkal jobbat, megvolt hozzá a tudás, de csak erre volt lehetőségük akkoriban. Az UV villamost egyébként többen szeretik, mint az Ipari Csuklóst.
2. Köszönöm.
Értem, hát ez is szempont. ;)
Én alacsony vagyok, nekem TATRA-n belső üléseken csak egyenesen kell ülnöm, és már elférünk valakivel egymással szemben. Mondjuk a hátam mindig szokott fájni az egyenesen üléstől. :D
A CAF-ra sok ülőhelyet ígér a látványterv, az jó lesz.
Mert jobb villamos, de elhanyagolták.
fel kéne újítani őket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!