MÁV-Start bankkártyás fizetés sikertelen, de a jegyeket megkaptam egy PDF fájlba. Ilyenkor mi van?
Szerettem volna venni egy otthon kinyomtatható jegyet az elvira.hu-n.
Beütöttem hogy Békéscsaba - Budapest a holnapi napra. A 06:50-es EuroNight helyjegyes vonatot kiválasztottam, végig mentem a lépéseken. Átirányítottak egy OTP Bankos oldalra, megadtam a bankkártyám adatait ( többször is leellenőriztem hogy helyesek-e az adatok ), aztán amikor rámentem a fizetésre vagy 2-3 percig forgott a karika majd visszadobott a MÁV-Start oldalára ahol kiírta hogy sikertelen a fizetés. Az újbóli fizetés megpróbáláshoz kattintsak a vissza gombra. Ezt megtettem és az e-Ticket rendszer kezdőoldala jött be, ahonnan le tudtam tölteni a menetjegyet meg a kiállított elektronikus számlát.
Most akkor mi van? Mégis ki lett fizetve?










Sajnos én nem látok olyat hogy zárolások.
Függőben lévő tranzakciók van, de ott nem látok semmit.










Értem. Akkor hagyom az egészet.
Ha baja lesz a kalauznak jegy ellenőrzés során, akkor előveszem a laptopom és megmutatom a számlát, visszaigazoló e-mailt-t, e-Ticket fiókomat. Ezekbe mind látszik hogy ki van fizetve attól függetlenül hogy vásárláskor hibaüzenetet dobott.





Nem lesz gond, hiszen az egy érvényes jegy.
Most komolyan, szerinted az mennyire reális, hogy tudatosan kiadják neked a jegyet fizetés nélkül, és csak a vonaton bukj le? Nyilván nincs olyan nincs adattartalma a QR-kódnak, hogy "Figyelem! Nem fizetett!"
Az OTP Bank oldala meg szokott rakoncátlankodni. Valószínűleg amikor újból megpróbáltál fizetni, akkor az egyező azonosító miatt automatikusan jóvá is hagyta a fizetést, és rögtön visszadobott a MÁV-Start oldalára (először meg csak a két oldal közötti kommunikációs hiba miatt nem hagyta jóvá a fizetést).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!