A 99-es busz illetve a 909-es éjszakai mennyire veszélyes? Vagy ez is csak városi legenda?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Aki esetleg nem tudná, a mostani 51-es villamos pár éve 21-es volt, előtte pedig 30-as számmal közlekedett. Hogy miért kellett 2008-ban és utána néhány év múlva újra átszámozni, nincs hivatalos adat.
Sokkal lényegesebb hogy a villamosvonal a Mester utcát köti össze a Gubacsi úton keresztül végig Pesterzsébet legrosszabb környékével. A 99-es busszal ellentétben az 51-essel fényes nappal se szívesen utaznék, tényleg rosszabb.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mi haverral nem olyan rég végigmentünk rajta, egy "szervezett túra" keretében, aminek az volt a lényege, hogy lejárjuk BP legrosszabb hírű környékeit és járatait. Elég érdekes arcokat láttunk, de senki nem bántott minket. Ez a 99-esre vonatkozik, a 909-esen nem ültem.
Nem állítom, hogy olyan jól éreztem magam, mint a 4-es metrón vagy egy InterCity-n, de erősen el van túlozva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azt, hogy valami veszélyes, nem úgy kell elképzelni, hogy biztosan meg fognak támadni, hanem nagyobb az esély egy esetleges kellemetlen atrocitásra.
Ezt az esélyt több dolog is befolyásolja: a viselkedésed, az értéktárgyaid, a testalkatod és az éberséged.
Egy elit budai buszjáraton is történhet veled rossz dolog, csak ott kisebb az esély rá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
51-es villamoson már utaztam, tényleg elég rossz hírű, főleg a Dzsumbuj környékén, ahol elhalad. De itt is az van mint a legtöbb ilyen fegynecjáraton, hogy nem magán a járművön vagy inkább veszélyben, ott azért ritkán támadnak rád, hanem ha leszállsz egy rosszhírű környéken. A járat percek alatt átmegy a veszélyes részen (lásd 51-es Dzsumbuj), gyalog meg tovább tartózkodsz ott.
99-essel nem utaztam még, de tervezem van ilyen hülye hobbim nekem is, hogy törekedek arra, hogy minden járatot beutazzak, ill. minden vasútvonalat is. 99-est is tervezem, szerintem megfelelő elővigyázatosság mellett vállalható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!