Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A csepel gyártott buszokat...

A csepel gyártott buszokat vagy csak alvázakat?

Figyelt kérdés

2014. jan. 10. 12:34
 1/7 anonim ***** válasza:
0%
Csak bicikliket, motorokat és váltókat. Buszokat csak az Ikarus gyártott, méghozzá eléggé rossz minőségben.
2014. jan. 10. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Buszokat nem gyártott, csak alvázakat. Egyes alvázakra pedig az Ikarus készített buszokat, így született az Ikarus 30,31 és 311, később pedig az alvázas 200-asok.
2014. jan. 10. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
73%

Az első kettő ezek szerint nem járatos a témában, ugyanis gyártott buszt a Csepel. Méghozzá a busz neve: Csepel Union

Amúgy az első hozzá szolónnak üzenem hogy az Ikarus nem rossz minőségű buszokat gyártott. A rossz lett volna akkor nem vettek volna belőle az Amerikaiak, Kanadaiak, Kína, Észak Korea, Új Zéland, Lengyelország, és nem exportáltak volna olyan sokat Oroszországba. Sőt máshol még most is megbecsülik őket.Ugyanis Nyugat-Europában egy csomó felújított Ikarus található. Az már más dolog hogy az itthoniak nagyon nem becsülik...

2014. jan. 10. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Már hogyne lennének jó minőségűek, mikor annyi éve még mindig működnek, kisebb javitásokkal is.
2014. jan. 10. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Azért maradjunk annyiban, hogy a jó minőségtől messze vannak az Ikarusok.


Leszakadó kipufogó: [link]


A silány tervezőmunka gyümölcse, az Ikarus 412-es szabadalmaztatott, egyedi vázszerkezetének konstrukciós hibája miatt menet közben berobbant üvegtábla: [link]


Szintén a mérnökök zsenialitását dicséri az Ikarus 415-ös autóbuszoknál jellemző és fellépő kifli alakúvá deformálódó vázszerkezet: [link]


A 412-es Ikarus üléseit tartó csavarok elrohadásának az eredménye: [link]


Szintén 412-es, de a beázás minden Ikarusra jellemző a silány illesztések és szigetelések miatt, a képen látszik, hogy a váz elrohadt már egyszer, de a javítás nem vezetett eredményre a busz konstrukciós hibái miatt: [link]


Természetesen ha minden egyes hibát felsorolnék, akkor több tíz oldalt is megtölthetnék az írásommal. Egyébként ha valaki azzal jön, hogy öregek ezek a buszok, el kell keserítsem, a 412-es Ikarusok alig 10 évesek és már szét akarnak esni. Egy külföldi, jó minőségű, mérnöki precizitással és jó anyaghasználattal készült autóbusz még 10 éves korában is értékesíthető, tökéletes műszaki állapotban. Félre kellene tenni végre a nagy büszkeségünket, mert erre a magyar autóbuszgyártásra nem lehetünk azok sajnos.



"A rossz lett volna akkor nem vettek volna belőle az Amerikaiak, Kanadaiak" Ezt olvasd el, és meglátod, mi lett a sorsa a jó minőségű Ikarusoknak nyugaton:

[link]

2014. jan. 10. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 waland ***** válasza:
Azért az Ikarusz nem a 400-as sorozat buszaiból állt csak, sőt... A 200-as széria tagjai igenis a korukban kiváló buszoknak számítottak, csak hát ennek már igen hosszú ideje. Az utolsó buszokon már látszott a kommunizmus válsága és a rendszerváltozás káosza.
2014. jan. 10. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Azt én is elismerem hogy a 400-az kategória az tényleg sz*r, sőt azt még a legnagyobb Ikarus rajongók is elismerik hogy rossz, de a(z) 266,260,256,250-es típusok elpusztíthatatlanok.
2014. jan. 10. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!