Miért nem vesz a BKV egyetlen King Long autóbuszt sem?
Nem csak az idő szépítette meg azokat. A maguk idejében ( 70-80-as évek) a 200 as sorozat tagjai tényleg világszínvonalúak voltak. Később is gyártottunk elég jó buszokat ( lást az EAG-okat ) csak...
A BKVs 280-asokat ne a mai buszokhoz hasonlítsd, azokhoz képest nyilván egy kényelmetlen hulladék :)
Mert helyi közlekedésre alkalmatlanok, nehezen fenntarthatóak, másrészt pénz sincs rájuk?
Továbbá: A Volánbusznak egy King Longja sincs, csak az alvállalkozóinak van egy pár.
+1: A BKV nem vehet buszt, csak beszerzést írhat ki rá, amit az nyer meg, aki a legjobb ajánlatot teszi (és ez King Longgal kétséges).
Mert a King Kong egy alacsony minőségű játékbusz. Egyelőre (!) a nyugati gyártók jóval megbízhatóbb, bár valóban drágább buszokat gyàrtanak, mint a kínaiak. Ez persze idővel változhat, de most még nem ez a helyzet. És ezt a beszerzésekre hitelt adó bankok igen jól tudják, márpedig ahol a hitel fedezete maga a busz, ott csak jól eladható típusok jönnek szóba. Szóval hiába csendesebb, hidegebb/melegebb, mint egy régi Ikarus, nem fog a BKV szarért-hugyért vesztegetett kínai buszokat venni, mert pénze erre sincs, hitelt meg csak jó buszokra adnak. (Speciel azt sem a BKV-nak adtak, hanem a VT-Transmannak, övèk a sok Csitáró.)
A Rábák, Credók beszerzése más tészta, ott àllami résztulajdonban lévő bank adta a hitelt, nyilvàn le lett dumálva, hogy csak részben magyar busz jön számításba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!