A 2009-es vasútvonalbezárások legfőbb feltétele volt, hogy egyetlen munkavállaló se kerüljön utcára?
Figyelt kérdés
Valóban nem rúgtak volna ki senkit?2010. márc. 26. 13:23
1/4 anonim válasza:
én nem hallottam ilyen "legfőbb" feltételről, bár lehet csak én vagyok tájékozatlan
2/4 anonim válasza:
egyébként hozzátenném hogy nézz utána: brit és német vasútreform. Mind a kettő így kezdődött: jelentős létszámleépítés. Szóval ha jót akarnak a mávnak akkor itt is ez lesz.
3/4 A kérdező kommentje:
Ennek a cikknek a végén találtam, bár az index mint hírforrás nem annyira megbízható.
De ha így van, akkor mi a fenén akarnak spórolni a bezárással? A legtöbbe az alkalmazottak kerülnek..
2010. márc. 26. 14:47
4/4 anonim válasza:
Én régebben támogattam a bezárásokat, de mostmár megváltozott a véleményem. Azonban nem a dolgozók miatt. Valószínű hogyha valaki egy viszonylag kieső helyen volt máv-os akkor ezt azért tudta vállalni mert ott lakott, tehát ha nem jár arra vonat akkor valószínűleg keres más munkát, és nem fog a vonat után költözni. A gond inkább az, hogy az EU elkezdte elég rendesen támogatni a vasutakat, mert ebben látják a jövőt, és nem a közútban. Főleg teherszállítás persze, de személyszállításban sem utolsó azért. Bár a MÁV Cargo is egy vicc igazából.. 30 napos átfutási idővel vállalják a teherszállítást, és nincs kötbér ha késnek. Ezek után próbálj meg just in time termelni.. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!