Kínában ennyi idő alatt 100 km metrókat építenek! RÖhej!
2013. szept. 18. 01:36
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Sehol. Ha kiépül a ma tervezett hálózat, akkor nemigen lesz lefedetlen városrész. Hűvösvölgybe pedig az alacsony lélekszám miatt elég a villamos, amit azonban be kell hozni a pesti Belvárosba (ez is a terv) és jobb előnyben részesítési megoldásokkal gyorsítani. És akkor még maradna Dél-Buda: ha az M4 szárnyvonala nem is épül meg, a vasúti kínálat bővítésével Budafok és a Tétények színvonalas gyorsvasúti kiszolgálása maradéktalanul megvalósítható. Ha ez még kiegészülne egy Kelenföld-Nyugati ill. Kelenföld-Keleti irányú vasúti alagúttal, akkor az nemcsak Budapest, de a teljes agglomeráció lefedését is megoldaná - részemről végülis ez lenne a 6-os metró, csak épp a metrókhoz nem lenne sok köze.
2013. szept. 18. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Valóban így van, már teljes a metró lefedettség, ráadásul a geológiai szempontok is számítanak, hogy egyáltalán lehet e még valahová építeni. Ha viszont fejleszteni akarnánk a tömegközlekedést, akkor környezetbarát földfelszíni közlekedést kell fejleszteni. Ilyen pl. tönn trolibusz, illetve a meglévő buszok átalakítása LPG vagy CNG üzemre, esetleg új földgázüzemű buszok vásárlása.
2013. szept. 18. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
javítok...
...több trolibusz...
2013. szept. 18. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Ha jól értem, 5-ös metrónak azt tervezik, hogy összekötik a csepeli HÉV-et a szentendreivel. A Fővám térnél lenne egy szép nagy megálló a Duna alatt, és tök fasza lenne.
6-os metrónak én egy körmetrót építenék, mint Londonban az 1-es.
2013. szept. 18. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Szerintem ha a 4-es befejeződik, inkább nyeregvasutat kellene építeni körirányba a külső kerületeken át, sokkal olcsóbb, és a belvárostól távol van rá hely.
2013. szept. 18. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 eddiboy válasza:
Ott a körvasút, azt kellene kihasználni, S-Bahn rendszerű vonatokat indítani azon keresztül, pl. Érd/Budaörs és Óbuda vagy akár Solymár között. Persze új megállók is kellenének, pl. az Ecseri útnál (M3 kapcsolat), Rákosfalván (H8-9 kapcs.), Erzséber királyné útja (V62/69 kapcs.)
2013. szept. 18. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 eddiboy válasza:
Ja, és ehhez meg se kéne várni az M4-5 megépülését.
2013. szept. 18. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Ne röhögtessetek már - körmetrót? Ekkora városba? Ez nem Dubai, gyerekek, ennyi felesleges pénzünk nincs (csak stadionépítésre).
A körmetró feladatát Pesten az 1-es villamos kitűnően el tudja majd látni a felújítás után, kiegészülve a 3-assal. Ezen a körön kívül ma buszok látják el a városrészek összekötésének feladatát, 5-10 perces követési időközzel a metróvégállomások által kijelökt gyűrűn, 10-20-30 percenként azon kívül. Ezek a járatok még ésszerűen sűríthetők igény esetén mindennemű metróépítés nélkül.
Az 5-ös metróról láttam feljebb egy tévedést: a Fővámon nem lesz állomása, első körön a Boráros tér-Kálvin tér szakasz készülhet el, utána tovább az Astoria-Oktogon-Lehel tér-Margitsziget-Kolosy tér HOZZÁVETŐLEGES nyomvonalon folytatódik majd tovább a mai tervek szerint.
2013. szept. 18. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
6-os metro? ha az is ilyen gyorsan épül, akkor már rég lesz teleportácio.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!