BKV? Hogy van ez?
Figyelt kérdés
Mindenki hallott már arról hogy milyen helyzetben van a BKV, de mitől van ez, nézzünk rá a vidéki volántársaságokra, azok sem épp a legfényesebb helyzetben vannak de mégis tudják lassacskán cserélni a járműparkjukat, a Bkv meg alig csinál valamit, még mindig a járműparkjuk nagy része régi Ikarus 260-as ból áll, a többi volántársaságoknak meg már csak elvétve vannak ilyenek.2013. ápr. 25. 13:34
1/9 anonim válasza:
Ha hallottál már róla, akkor miért kérdezed? Kicsit más a vidéki volánok feladatköre, finanszírozása és eszközparkja, almát hasonlítunk körtével. Egyébként meg Békéscsabán szüleim háza előtt régen valóban ikaruszok jártak, most meg szép új tiszta MANok, csak akkor negyedóránként, most meg óránként. Asse mindegy.
2/9 anonim válasza:
Gondolom a bkv is olyan mint az állam kassza akár mennyit teszel bele az mindig kifolyik valahol, vagy üres marad gondolom ezért is alakult meg a BKK náluk csak ujj buszokat láttam eddig, amúgy meg semmi bajom nem lenne egyik ikarussal sem ha tiszták és rendezettek lennének és nem okádnák a füstöt.
3/9 anonim válasza:
Már nem azért, de én gyakran járok BKV és Volán buszokkal is... Számtalanszor van hogy a legrégebbi két ajtósokat küldik ki a volánnál, míg a bkv (legalább is azon a vonalon ahol én közlekedek) legújabb buszait küldi!
Nem olyan jó a volán, mint ahogyan azt most beállítod, persze a bkv sem a legjobb!
4/9 anonim válasza:
Az a különbség, hogy a BKV költségeibe az államnak, és a Fővárosnak kellene állni a költségeket, de a Fővárosi Önkormányzat nem száll be, pedig ő a tulajdonos, a vidéki társaságoknál pedig állja a költségeket mind a tulaj, mind az állam.
5/9 anonim válasza:
nálunk Gödöllőn a helyi járatot a volánbuszt. külföldi cég vette át és ennek fizet az önkormányzat?
7/9 anonim válasza:
5/6-osnak, Igen, fizet. Az önkormányzatok fizetik a járatokat. Ha egy BKV járat kimegy vidékre, pl Gyál, akkor a gyáli megállók darabjáért a gyáli önkormányzat fizet. Ha pl. bemegy egy multi áruház elé a járat, ott az áruház fizeti a rá eső költséget.
8/9 anonim válasza:
Nem olvastam a válaszokat, de mivel közlekedésmérnök leszek remélem tudok segíteni. A BKV is, mint minden helyi közlekedési társaság (lásd: városi közlekedést végző vállalat) veszteséges. Azért veszteséges, mert hosszabb távon magasabb színvonalat olcsóbban is meg lehet teremteni, ami egy 7-8km hosszú vonalon, városi forgalomban, 300m-enkénti megállókkal szinte lehetetlen. A fenntartáshoz szükséges összeg kb felét az önkormányzat fizeti a másik felét a jegy, illetve bérletek értékesítéséből finanszírozzák. Ha további kérdésed van esetleg írj priviben, szívesen válaszolok. ;)
9/9 anonim válasza:
Elméletben így van, pontosabban a BKV-nak három oldalról kellene befolynia az összegnek, mégpedig egy rész állami, egy rész Fővárosi önkormányzat, egy rész jegyek ára. De a Fővárosi önkormányzat nem fizet egy vasat sem pedig kellene, eből adódik a BKV tartozása.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!