Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV-nak mégis mik a tervei...

A MÁV-nak mégis mik a tervei a gyorsvonati flottára?

Figyelt kérdés
Az lengyel kocsikkal ugyebár "hosszabb távon" nem számolnak, mert állítólag annyira szét vannak rohadva. Én viszont még semmit nem hallottam, még csak ötlet szintjén sem, mivel fogják őket pótolni, ha 2-3 éven belül Sátoraljaújhelyre mennek.
2013. ápr. 16. 17:10
 1/7 anonim ***** válasza:
Elkezdték felújítani a Bp és Bo kocsikat. Nem hiszem, hogy meg akarnának válni tőlük.
2013. ápr. 16. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Bo kocsikat nem, csak a bautzeni és a győri kocsikat újítják fel. Ao/Bo széria rövid úton selejt sorra megy a jelenlegi állás szerint.
2013. ápr. 16. 19:16
 3/7 anonim ***** válasza:

az A 19-30, AB 39-30 és B 20-30 kocsik felújítása folyamatban van, és ha minden jól megy, az A 19-35 és B 20-35 kocsik is kapnak új üléshuzatot és falburkolatot. De utóbbiakkal (tehát az xx-35 kocsikkal) hosszabb távon már nem terveznek semmit. Ha elkészülnek az új IC-Plusz kocsik, akkor a mostani IC Ap, Bp és WRR kocsik gyors- és expresszvonatokba kerülnek le.


Amúgy ha érdekel a téma, szerintem kérdezősködj a MÁV-Vonatösszeállításnál, én is az ő Facebook oldalukról tudom az infók nagy részét, meg ott kép is van a felújított kocsikról

2013. ápr. 16. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
#3 Kösz, ezekkel tisztában vagyok. Engem elsősorban a xx-37 középszámú kocsik sorsa érdekelne, illetve hogy mit terveznek helyettük. A mára egyértelműen elcsendesedett IC+ projektből ~130 kocsira lehet számítani (ennyi Ap/Bp van), miközben ezekből több mint 200 van állományban.
2013. ápr. 17. 14:11
 5/7 anonim ***** válasza:
az xx-37 kocsik főjavítása már nagyon aktuális, ezekből eredetileg IC3G lett volna, de helyette lett IC+. A 37-esek sorsa attól függ, hogy mi lesz az IC+ projekttel. Ha lesz sok új kocsi, egyre nagyobb lesz az IC vonatok jelentősége, és kevesebb kocsi kell gyorsvonatba, így valószínűleg elég lesz ezekhez a 2. generációs IC kocsipark, meg az addigra elkészülő klímás, felújított halberstadtik. Ha meg nem, akkor lehet valamit kezdeni az Ao/Bo kocsikkal is :) rövidtávon egy üléshuzat csere a terv velük
2013. ápr. 17. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Cipőt a cipőboltból :) [link]

Ha a MÁV terveire vagy kíváncsi, talán kérdezd őket, nem? Itt legfeljebb anonim véleményeket fogsz olvasni.

2013. ápr. 18. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Így igaz, a MÁV-Start tudna a legpontosabban válaszolni, de ne számíts arra, hogy túl részletesen ki fogják fejteni. Az ügyfélszolgálatot üzemeltető MÁV Direkt munkatársai nem értenek ennyire a vasúthoz, ők az átlag utasokat érdeklő ügyekben (menetrend, árak, ...) tudnak gyorsan válaszolni. Valószínűleg továbbküldik a levelet a MÁV-Start központba, ami alsó hangon két hónap, és ezután sem várható túl színvonalas válasz (a mondandójuk egy része üzleti titok, a többit meg úgy fogalmazzák meg, hogy gyakorlatilag semmi konkrétum nincs benne)


(#5 voltam)

2013. ápr. 19. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!