Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Lenne értelme egy 0-ás metró...

Lenne értelme egy 0-ás metró megépítésének?

Figyelt kérdés

Egy olyan metró amely Budapest körülötti városain,községein és Budapest külsö kerületein álna meg!És ez természetesen körbe menne oda vissza több metrószerelvény!


Ezzel -->valamelyest<-- csökkentve a a tömegközlekedési nyomort és azt aki a városon keresztül bkv-zik azért hogy egy Budapest melleti keleti városból - Budapest déli részére jusson ne keljen utaznia 1,5 órát ide oda átszálva!

De legföképp hogy a diákok és a dolgozó emberek messzebbi iskolákba,munkahelyekre is eljussanak vagy ha eljutnak ne 1,5 óra allat és ne 3-4 átszálással!

Tudom hogy erre nincs pénz meg stb. csak egy fantázia!



2013. ápr. 7. 21:14
1 2 3
 21/28 A kérdező kommentje:

Minden csak pénz kérdése!Ezt hangsúlyozzák minden tudományos Tv csatornán!

És ne városi metróba gondolkodjatok ami 5 percenként jár hanem fél óránkénT

2013. ápr. 15. 11:28
 22/28 anonim ***** válasza:

városi ráadásul gyorsabb is, mert a kisf. az 2 perc

2 2:00 és 3:00 között, a 3as meg kiszámíthatatlan több okból is, van mikor --:-- jelzi, de nem tudom iért

2013. ápr. 15. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/28 A kérdező kommentje:

És ez hogy jött ide!

Amúgy szerintem ha HÉV se lenne és felvetném az ötletet arra is azt mondanátok hogy fölösleg! :D

2013. ápr. 15. 21:26
 24/28 anonim ***** válasza:
a HÉV az más, mivel az elővárosi vasúthálózat, és arra van szükség. De egy metrót (!) megépíteni körbe a külvárosi részeken, az teljesen fölösleges. Nem feltétlenük rossz az ötlet, csak nem metró kell, hanem felszíni vasúti szolgáltatás (S-Bahn), és jó lmeg kell gondolni, hogy milyen nyomvonalon lenne értelme. De azt értsd már meg, hogy metrót építeni ma már teljesen elavult dolog, főleg a külvárosban!
2013. ápr. 16. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 A kérdező kommentje:
És a felszíni az mért jobb????Előnytelenebb mint ami a föld alatt megy!
2013. ápr. 16. 11:39
 26/28 A kérdező kommentje:

"a HÉV az más, mivel az elővárosi vasúthálózat, és arra van szükség."


Ez is hasonló !De ne akadj már ki azon hogy metró!A földalatti vasút nem zavar senkit se alakosságot se a autóforgalmat és nem járna olyan sűrűn mint a metró hanem csak fél óránként!!

2013. ápr. 16. 15:18
 27/28 anonim ***** válasza:

Ha fél óránként járna, nem sok értelme lenne az egész vonalnak (ilyen utasmennyiséghez bőven elég egy busz) :) Sűrűbben meg nem nagyon lehet járatni, mert akkora igény nem lenne rá.

A metróval meg ezek a bajaim:

- az építési költsége jóval nagyobb, mint egy felszíni vasútvonalnak, tehát csak a belvárosban éri meg

- elavult konstrukció, már a 4-es metrót sem lett volna szabad így megépíteni. Tőlünk nyugatra a metró helyett már S-Bahn épül (mehet ez is föld alatt néhány szakaszon)


Szerintem elsőként a körvasúton kellene normális személyszállítást szervezni (10-15 perces ütemes menetrend, sűrűbb megállások), utána lehet elkezdeni a külső körön

2013. ápr. 16. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 anonim ***** válasza:

Amúgy, ha egy ilyen körvasút lenne, hogy gondoltad, kérdező?

kétirányúként? vagy csak egyirányúként?

2013. ápr. 16. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!