Van a vasúti személyszállításnak jövője még?
Figyelt kérdés
Mindenütt veszteséges, mindenütt leépítik rohamosan (kivéve Ázsia).2013. ápr. 4. 11:31
21/22 anonim válasza:
Azzal, hogy a mellékvonalakon a napi 5-8 vonatpárt 2-re csökkentették, azt érték el, hogy az utasmennyiség gyakorlatilag 0.
Nem a Bz közlekedtetése a drága, hiszen ennek fogyasztása gyakorlatilag nulla, a pályára pedig épp ugyanannyit kell költeni, mintha 10 pár személyvonat járna, tehát nem spórolás ez.
22/22 anonim válasza:
Azért kell kiváltani a buszt (ahol lehet), mert a vasút gazdaságosabb és környezetkímélőbb. De elsősorban nem a busszal kell versenyezni (jobb helyenek a vasút és a busz kiegészítik egymást), hanem az autókat kell kiszorítani. A mellékvonalakon ugyanúgy lehet színvonalas szolgáltatást nyújtani (sok vonat, jó menetrend, kényelmes járművek), csak akarat kell hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!