Volvo 7700-ban turbós a motor?
Ma utaztam egy ilyenen ( máskor is csak akkor még nem figyeltem fel erre), és azt hallodtam, hogy valami nagyon sípol-fújtat, olyan volt , mint a porszívó, főleg nagyobb gázadásnál, és az a selytésem, hogy ez turbó lehet.
Igaz az állításom? Vagy csak a motor önmagában rendelkezik ilyen hanggal ?
Előre is köszönöm !
Motor
Típus Volvo D7C275HS
Konstrukció soros, hathengeres, folyadékhűtéses, négyütemű, hengerenkénti adagolószivattyús dízelmotor, turbófeltöltővel és töltőlevegő-hűtővel, Euro 3 minősítéssel, nagy nyomatékú kivitel
van neki turboja.275 LE 1200 Nm.De elb@szott konstrukció ez így,nyugodtan fel lehetne akasztani a felelősöket akiknek köszönhető ezeknek a buszoknak a beszerzése:
"A BKV által beszerzett Volvo 7700A buszok nem mondhatók minden tekintetben sikeresnek. A járműveket a gyártó cég tanácsa ellenére a kisebb, hétliteres hengerűrtartalmú dízelmotor-változattal rendelték meg, amely nagy utasterhelésnél és különösen nyáron, ha a klíma-berendezés is működik, csak erőltetett üzemben képes mozgatni a 18 méteres járművet. A fogyasztás ilyenkor eléri a 65-80 litert 100 kilométeren, ami a régi Ikarus 280-as típus üzemanyag normájának közel a duplája és ez igen költségessé teszi a Volvók üzemeltetését."
Köszönöm szépen a válaszokat :)
Akkor jó hallotam! Egész szép hangja volt, öröm hallgatni :D ( legalábbis nekem)
Csak annyi van, hogy az amit láttam (inkább hallotam, merrt utaztam rajta) annak a hátuljára nem volt "a" írva a végére.
A Volvo buszoknak teljesen mindegy milyen motorral rendeled mindig magas lesz a fogyija.
Tudjátok mi a legjobb az egészben? Jönnek a genfi Volvok. Felkeresték a pécsiek a genfi üzemeltetőt, aki azt mondta, hogy nem javasolja a megvételt. Erre mi a reakciója a BKV kompetens személyének? Kitalálod!
A genfiek nincs tapasztalatuk a Volvoval és nem is nagyon akartak szerezni. Ők a Mercihez szoktak hozzá. Azt hittem lehidalok. Mondja egy olyan cég egyik vezetője, amely cégnek kézikocsit szabadna üzemeltetni. Esetleg az Ik 200-as családot.
35 Literrel elmegy a D10-es Ikarus is.
Az újabb motorokkal szerelt kocsik szinte teljesen mindegy milyen gyártmányú, mindig magasabb lesz a fogyija.
Biztos emlékszel, hogy volt egy olyan hétvége amikor csak 260-280-ast küldött ki a BKV. Egy hétvége alatt 1mFt megtakarítás. Aztán elvetették az ötletet.
Aki kitalálta, hogy környezetszennyezőbb, Euro besorolás nélküli, magasabb padlószintű kocsikat adjanak ki, még ma itt a helyén van. Más országban a Marsig repítették volna.
"Felkeresték a pécsiek a genfi üzemeltetőt, aki azt mondta, hogy nem javasolja a megvételt."
Persze :D Genfiek akarják eladni, és maga az eladó mondja, hogy ne vegyék meg. Hagyjuk már az olcsó dumát :)
Neked is sűrűn mondogatja a boltban az eladó, hogy eladó a terméke, de egyik megvételét sem javasolja? Ugyan már...
Ezt viszont nem értem :D
Én erre a buszra gondolok : [link]
Ti nem tudom mire de ez (ahol én vagyok)még soha nem robbant le :D
viszont ha jól gondolom ti ezt az ikarust, dicséritek : [link]
Most, lehet , hogy a Volvo lomha, de az biztos, hogy nem kényelmetlen :) Meg szerintem az is lehet, hogy a finomsága miatt érzed lomhának :D
Bocsánat rosszat linkeltem !
Az Iarus nem 260-as, hanem 280 as :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!