Pl. a korukról, tapasztalat, külföldi v. belföldi gyártású-e a jobb, stb.
Ja és még szerintetek jó az Ikarus 412 csengője? Illetve mi a véleményetek más busz csengőjéről?
2012. júl. 15. 23:09
1/8 anonim válasza:
Mi lenne a vélemény? Tragikus állapotban vannak még az újak is. De az út, amin közlekednek is nagyon sok helyen minősíthetetlen. Szétesnének rendes karbantartás mellett is.
2012. júl. 15. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Vegyél inkább autót!
Amúgy meg, egy nagy nulla az egész, ahogy az előző is mondta még az újak is le vannak már lakva. A régiek még mindig bírják. De én nem is a buszokról mondanék véleményt, azokat ahogy tudják karban tartják, különben tényleg szétesnének. Ami a legrosszabb az a metró, mindig van valami problémája, vagy kigyullad, vagy füstöl, életveszélyessé vált. Elvégre nem mostaniak már, viszont karban lehetne tartani rendesen és nem kéne új metro kocsikat se venni, csak hát a kutya se törődik vele, inkább az ostobák vesznek az alagút belvilágánál magasabb metro szerelvényeket és nem tudják hova tenni.
Nesze neked kormány és bkv... Ezért is nem megyek Pestre tanulni, minden sarkon csak ellenőrök vannak és azt lesik hogy büntessenek meg.
2012. júl. 15. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Egyáltalán nem voltak rosszak a régi Ikarusok csak mára kiöregedtek és esnek szét. Mondjuk a többi is. Új buszok és új utak kellenének. Meg sok pénz minderre.
A csengőkről nincs véleményem. 195 cm magas vagyok nem tudják olyan helyre rakni ahol nem érem el :)
2012. júl. 15. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
És még hozzá tenném hgoy a HÉV is haldoklik, azt is fel kéne már újítani, kéne rá pénz, és van is rá... azaz hogy csak lenne, de a politikusok villájára és luxusautóira meg egyéb dolgaira megy rá. Túl sok a politikus a parlamentben, az a probléma.
2012. júl. 16. 00:02
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Sajnos nagyon leharcolt már a buszállománya a BKV-nak. A 200-asok mehetnének 2-3 évek belül mind a kohóba (noha nagyon jó konstrukciók voltak a maguk idejében). A 400-asokra (kivéve 412) pedig egy komolyabb vázcserés felújítási program vagy szintén bontó vár. Ezekkel még úgy-ahogy meg vagyok elégedve, bár esztétikai állapotuk rossz. A 412-es egy borzasztóan rossz konstrukció és ha már kérdezted:a zümmere is baromi idegesítő számomra. A Volvo jó vétel volt, nagyon szeretek ezekkel utazni, csakúgy, mint a szóló Van Hoolokkal. De utóbbiak csuklós változatát az elrettentő esztétikai állapota miatt kimondottan utálom és kerülöm. A flotta legjobbjai pedig egyértelműen a Citarók, pedig még nincsenek is "budapestiesítve".
2012. júl. 16. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
A régi 280-as Ikarusok közül sok van határozottan jó állapotban, egyik-másik éjszakainak gyönyörű, egészséges hangja van. Egyszer üresen, garázsmenetben utaztam az egyiken, személyautós fürgeséggel gyorsult 80-ig.
Legrosszabb állapotban magasan a 435-ösök vannak, az sose volt jó széria, bár a Volvokat sem ilyen utakra tervezték, mostanra már hallani a zörgésükből.
2012. júl. 16. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
50 éve egész jó lett volna ez a gépjárműpark...
2012. júl. 16. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Nem teljesen tiszta, mire szeretnél utalni, de 50 évvel ez előtt nagyon jó járművei voltak a fővárosi közlekedési vállalatoknak. Maga a BKV 1968-ban alakult.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!