Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Igazolást adhat arról a BKV...

Igazolást adhat arról a BKV busz vezető, hogy késett a busz?

Figyelt kérdés
Ma a Hegyalja úton 20 percet állt a 8-as busz reggel és emiatt 10 percet késtem suliból. Tudom, hogy nem a buszsofőr hibája, de az osztályfőnököm azt mondta, hogy ilyenkor lehet a sofőrtől igazolást kérni, hogy késett a busz. Megkérdeztem a buszsöfört, ő meg még nem is hallott ilyesmiről. Most hogy van ez? Multkor egyik osztálytársam meg kapott egy igazolást a HÉV vezetőtől, ezek szerint csak a HÉV-en lehet kérni ha késik? Amúgy semmi bajom a BKV-val, kedvelem, csak nem értem, hogy most hogy is van ez.

2012. jún. 11. 18:13
 1/4 anonim ***** válasza:
90%

Igazolást lehet kérni de nem a sofőröknél!

Igazolásokat a forgalmi szolgálati irdában és a kijelölt jegypénztáraknál adnak.

2012. jún. 11. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Késésről igazolást szerintem leginkább helyközi közlekedésben szoktak adni és olyankor sem a járművezetők (nem nagyon fér bele az ilyesmi az idejükbe általában). A HÉV, ugye, helyközi közlekedési eszköz, ezért ott működik a dolog. A BKK helyi járatai - mint a 8-as - már más tészta. Nem kinyomozhatatlan a késés, de egy szimpla pénztáros nem fog tudni a busz késéséről és nyilván visszaélésekre adhatna okot, ha ilyen helyzetben mégiscsak kiadna egy igazolást. A HÉV-nél a forgalmi irodán tudnak a késésről, hiszen ők hozzák meg a vonatok leközlekedtetéseről szolgáló döntéseket. A 8-as busz ügyében a vonal diszpécsere tudna igazolást adni. Esetleg a BKK ügyfélszolgálatán keresztül utólag megpróbálhatod, hátha nincs igazam.
2012. jún. 11. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Amire lehetőséged van az az, hogy a BKK Zrt. Ügyfélszolgálatára írsz/telefonálsz, és ők - ha van információjuk róla - akkor írásban megerősíthetik a nem menetrendszerű közlekedést. Ez nem igazolás, ilyet hivatalosan csak a HÉV 15 percet meghaladó késése esetén állítanak ki, de mégiscsak egy hivatalos válaszlevél, melyet illik elfogadnia az iskolának. Viszont a válaszadási kötelezettség 30 nap, sőt speciális esetekben ez is kitolódhat. Tehát mire átmegy a rendszeren, véget is ért a tanév.


Szóval sofőr nem adhat Neked semmit (HÉV-en sem), de jegyiroda vagy forgalmi iroda se. Ott max a vásárlók könyvét tolják eléd, ami meg a BKK Ügyfélszolgálatánál köt ki. Akkor már jobb közvetlen oda írni emailen, vagy telefonálni a pontos adatok (dátum, pontos időpont, viszonylat, menetirány, helyszín, elérhetőséged) megadásával, aztán reménykedni a minél gyorsabb átfutásban.

2012. jún. 12. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
79%
Ilyenkor az akácfába kell bemenni, ott adnak névre szókó igazolást.. :D
2012. júl. 31. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!