Igazolást adhat arról a BKV busz vezető, hogy késett a busz?
Igazolást lehet kérni de nem a sofőröknél!
Igazolásokat a forgalmi szolgálati irdában és a kijelölt jegypénztáraknál adnak.
Amire lehetőséged van az az, hogy a BKK Zrt. Ügyfélszolgálatára írsz/telefonálsz, és ők - ha van információjuk róla - akkor írásban megerősíthetik a nem menetrendszerű közlekedést. Ez nem igazolás, ilyet hivatalosan csak a HÉV 15 percet meghaladó késése esetén állítanak ki, de mégiscsak egy hivatalos válaszlevél, melyet illik elfogadnia az iskolának. Viszont a válaszadási kötelezettség 30 nap, sőt speciális esetekben ez is kitolódhat. Tehát mire átmegy a rendszeren, véget is ért a tanév.
Szóval sofőr nem adhat Neked semmit (HÉV-en sem), de jegyiroda vagy forgalmi iroda se. Ott max a vásárlók könyvét tolják eléd, ami meg a BKK Ügyfélszolgálatánál köt ki. Akkor már jobb közvetlen oda írni emailen, vagy telefonálni a pontos adatok (dátum, pontos időpont, viszonylat, menetirány, helyszín, elérhetőséged) megadásával, aztán reménykedni a minél gyorsabb átfutásban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!