Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Kedves Szegediek! Hogyan...

Kedves Szegediek! Hogyan vált be a PESA villamos? (Kényelmi, de akár esztétikai szempontból is. ) Az új,2-es járat teljes mértékben kiváltja-e az azon a környéken megszüntetett autóbuszokat?

Figyelt kérdés
Nem lesz hátrány az, hogy egy ilyen nagy értékű beruházás keretében egy vezetőállásos szerelvényeket vásároltak? (Gondolok részleges vágányfelújításra, illetve bármilyen útlezárásra.)

#Pesa #szegedi villamos
2012. máj. 14. 09:48
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
45%
Még sehogy, mivel csak a próbafutások mennek , ha jól tudom.
2012. máj. 14. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
dehogy próbafutások. már körülbelül február óta járnak, és ha jól tudom már 7 vagy 8 darab villamos itt van. kicsit kevés lett az ülőhely a hosszhoz képest, de én szeretem.
2012. máj. 14. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim válasza:
100%
Nos igen, az ülések száma egy kicsit problémás... jól néz ki, újdonság, meg nagy, de legtöbbször inkább csak állni tudsz. Meg ha valaki Rókusról Újszegedre akar menni, akkor ahhoz át kell szállnia, busszal pedig nem kellett. Ez annak gáz, aki buszjegyezik.
2012. máj. 14. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Első vagyok, akkor lemaradtam egy kicsit, sorry :)
2012. máj. 14. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Nekem tökéletesen bevált, nagyon tetszenek az új járművek:D Azt sajnálom, hogy nem kezdték 2-3 évvel hamarabb ezt a felújítást és vehettek volna több ilyen villamost is.
2012. máj. 16. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

- De legalább elsőre sikeres volt a versenytárgyalás. Nem úgy, mint Debrecenben. (A miskolci villamostender is sikeres volt - 30-nál több járműre szól -, de egy olyan szerelvényre, ami még csak rajzasztalon, illetve animáció formájában létezik, és nincs róla semmilyen referencia. A PESA-nak legalább Lengyelországban volt.) sikerült az első versenytárgyak.

- Valóban, ez a kilenc szerelvény nagyon kevés, és ez is összesen négy és félmilliárd forintba került.

Épen ezért kérdeztem meg Tőletek, gyakorlati használóktól, hogy nem lesz-e hátrányos az, hogy csak egy irányban haladnak, és csak hurokvágányban fordulnak meg. (Gondolom, csak azért nem iktatnak be deltavágányokat, hogy hátha szükség lesz rájuk valamikor.)

Sajnos, nagyon régen jártam Szegeden, így az új csodát még nem volt módom kipróbálni, ezért is tettem fel a kérdésemet, és köszönöm a reagálásokat.

2012. jún. 7. 16:55
 7/11 A kérdező kommentje:
A >sikerült az első versenytárgyak.< mondat-foszlány szerkesztéskor került bele, és véletlenül benne maradt.
2012. jún. 7. 16:58
 8/11 anonim ***** válasza:
100%
egyébként a 3-as, 3F-es és a 4-es vonalán is már Tatra típusú villamosok mennek (de nem az olyan 30-35 évesek mint BP-n) szóval elmondhatjuk hogy végre Európa szintű a villamos közlekedés Szegeden :D
2012. jún. 12. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
30 évvel ezelőtt a Bengálik is jól néztek ki. Önmagukban is - mert fiatalabbak voltak és kevésbé lehordottak - és a környezetükhöz képest is. (Trabantok, Wartburgok, Ladák, szovjet trolik, stb.) Nekem pontosan a bunfordisága tetszett, talán azért, mert Budapesten akkorra már kivonták a forgalomból, illetve csak egy-két példány járhatott a külvárosi vonalakon.
2012. jún. 12. 22:27
 10/11 anonim válasza:

Őszintén szólva nekem jobban tetszenek a régebbi tatra villamosok; vliágosabbnak, tágasabbnak, szellősebbnek találom azokat.


A 2-es busz megszüntetését nagy hülyeségnek tartom, Újszegedről azzal lehetett a legjobban, átszállás nélkül eljutni a Plázához, Tescóhoz.

2012. jún. 21. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!