Kedves Szegediek! Hogyan vált be a PESA villamos? (Kényelmi, de akár esztétikai szempontból is. ) Az új,2-es járat teljes mértékben kiváltja-e az azon a környéken megszüntetett autóbuszokat?
- De legalább elsőre sikeres volt a versenytárgyalás. Nem úgy, mint Debrecenben. (A miskolci villamostender is sikeres volt - 30-nál több járműre szól -, de egy olyan szerelvényre, ami még csak rajzasztalon, illetve animáció formájában létezik, és nincs róla semmilyen referencia. A PESA-nak legalább Lengyelországban volt.) sikerült az első versenytárgyak.
- Valóban, ez a kilenc szerelvény nagyon kevés, és ez is összesen négy és félmilliárd forintba került.
Épen ezért kérdeztem meg Tőletek, gyakorlati használóktól, hogy nem lesz-e hátrányos az, hogy csak egy irányban haladnak, és csak hurokvágányban fordulnak meg. (Gondolom, csak azért nem iktatnak be deltavágányokat, hogy hátha szükség lesz rájuk valamikor.)
Sajnos, nagyon régen jártam Szegeden, így az új csodát még nem volt módom kipróbálni, ezért is tettem fel a kérdésemet, és köszönöm a reagálásokat.
Őszintén szólva nekem jobban tetszenek a régebbi tatra villamosok; vliágosabbnak, tágasabbnak, szellősebbnek találom azokat.
A 2-es busz megszüntetését nagy hülyeségnek tartom, Újszegedről azzal lehetett a legjobban, átszállás nélkül eljutni a Plázához, Tescóhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!