Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mitől nem tud nyereségesen...

Mitől nem tud nyereségesen működni egy nemzeti légitársaság (nagy általánosságban), és mitől tud nyereségesebb lenni egy fapados?

Figyelt kérdés
Vagyis mielőtt csődbe megy miért nem vált át fapados jellegűvé?
2012. ápr. 30. 14:14
 1/5 Beviz Elek ***** válasza:
58%
Ha a malévre gondolsz, akkor pl lehet baj a sok lopás. Semmilyen vállalkozás nem megy, ha a nyereséget hazaviszik.
2012. ápr. 30. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Drágán volt.A külföldi cégek olcsóbban és magasabb színvonalon szállítottak embereket.
2012. ápr. 30. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim válasza:
Úgy, hogy még mindig a 80-as években képzeli magát és a British Airwaysel akar versenyezni a fapados társaságok helyett természetesen úgy, hogy a szolgáltatás minősége még mindig 80-as évekbeli.
2012. ápr. 30. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

A malév, baromi kényelmes, de korszerűtlen gépeket üzemeltetett. A kényelemhez hozzá tartozik, hogy relative nagyobb a hely, viszont kevesebb az utas, ergo kevesebb a bevétel. Mérhetetlenül drágán adták a jegyeket, az egyik legdrágább légitársaság volt!Miért utaznának velük?

Aztán olyan szintű adókat kell fizetni Magyarországon, hogy legálisan és trükközés nélkül teljesen mindegy, hogy milyen vállalkozásról van szó, lehetetlen fenntartani és nyereséggel üzemeltetni. Aztán végül de nem utolsó sorban, jó magyar mentalitás, szét lopják a céget a dolgozók. A fizikai munkásoktól a vezetőkig mindenki.

2012. ápr. 30. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Meg ügye a sok vízfej. Ha megnézed a wizz úgy próbál működni hogy gyakorlatilag ne kelljen ember semmihez. Még a telefonos call center is emelt díjas náluk, hogy elég legyen oda is minél kevesebb embert tenni, mindent neten keresztül intézz. Aztán ügye rossz döntések egymás utáni sorozata és a vezetés inkompetenciája (vagy a malévval ellentétes érdekeltsége, ezt döntse el mindenki maga, azt is mondhatnám:" a malév halála kellett ahhoz hogy a wizz szárnyaljon?"...



A malév az utóbbi időben már volt hogy félig teli gépekkel repült, ezt így nem lehet hosszú ideig fenntartani. A wizz fapados voltából egy csomó helyen spórolt ahol a malév nem (hajnali/késő esti járatok, mert akkor olcsóbb a reptér; csak netes check in; mindenért plusz felár ami kicsit is extra; nincs kaja a gépen; wizz leszerződött (eladta a lelkét nevezd ahogy akarod) reklámért cserébe más cégekkel; a fiatal pilótákat úgy hajtják ahogy csak lehet; jó és átgondolt stratégia; "brand" felépítése -> folyamatos akciózás, "ha azt mondom repülés, te azt mondod wizz" jelszavak beépítése az emberek fejébe; jó úticélok: hiába megy a malév olyan helyre is, ahova a kutya se akar menni.... fel kell mérni hova akarnak az emberek utazni és oda kell járatot indítani...

2012. máj. 1. 01:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!