Miért nem takarítják a személy- és gyorsvonatokat, az állomásokat és környékét miért nem tartják rendben? Miért lettek az állomások csöves és bűnözőtanyák? Magyarországon!
Hetente többször utazok személy- és gyorsvonaton, ezek víztartályai szinte sosincsenek feltöltve, pedig jó lenne hogy az ember használat után le tudná öblíteni a wc-t, ill. kezet tudjon mosni. És a kocsik padlóját is legalább naponta egyszer felmoshatnák, ill az ablakokat legalább hetente pucolnák, a takarítás hiányával naponta találkozom, nem egyszer több napos, odaszáradt sár/föld
van a kocsik padlóján.
Továbbá a legtöbb működő állomáson borzalmasak az állaptotok, terjeng a húgy és szarszag, takarítás ismeretlen fogalom, és tele vannak az állomások csövesekkel, bűnözőkkel. Ezeket miért nem lehet kitoloncolni az állomások területéről? Az magánterület!
Merrefelé utazol? Én a Budapest-Pécs vonalon szoktam utazni, és abszolút nincs ilyen probléma. A vonatokon szinte mindig van víz, és elfogadható a tisztaságuk. Pesten látom is, hogy mikor leszállunk, ott állnak a takarítók, várva hogy mikor mehetnek fel a kocsiba.
Az állomásokkal meg gondolom, az a helyzet, hogy ahhoz, hogy ki lehessen toloncolni az illetékteleneket, ember kell. Ha egy szál nyeszlett forgalmista ül az állomáson, ő nem fog senkit sehova toloncolni..
Budapest-Győr-Celldömölk vonalon 20ból 18 alkalommal se víz, se takarítás. (Bp-Győr vonalon a piros új személyvonatokkal nincs ilyen gond)
A takarító meg oké hogy ott áll a vonatnál érkezéskor, de a szemetes kiürítésén kívül nem hiszem, hogy bármit is csinál, ha rendesen takarítanának (seprés, felmosás, wc megpucolása, ablakpucolás) akkor nem így néznének ki a kocsik!
mert drága, meg mert a jó magyar ember nem is vigyáz rá(persze vannak kivételek, és nyilván te is ide tartozol).
valóban, egyszer keszthelyen láttam egy flirt-öd, megállt. 5 takarító felszállt, és végigsöpörték, meg minden. szóval a főkérdés az abból következik, amit leírtál, azért nem takarítják az állomásokat, mert a drága rendőröknek nincs arra kapacitása, hogy a látványromboló személyeket eltávolítsák folyton...ha 1et elvisznek, lesz másik.
"Budapest-Győr-Celldömölk vonalon 20ból 18 alkalommal se víz, se takarítás. "
Akkor veled direkt ki akar bas.zni valaki mert én ugynaezen vonatokon utazva nagyon ritkán tapasztalom, hogy ne lenne víz, vagy felmosás.
Sőt, pár hete túl hamar kiértem a keletibe, frissen fel volt mosva a padló még meg is jegyeztem magamban, hogy jó bunkó vagyok, hogy összemászom a szép padlót :)
A wc is ki volt piceválva.
Részemről meg kell védenem a takarítókat szerintem az utóbbi időben igen jó melót végeznek, a pár évvel ezelőtti viszonyokhoz képest.
Szerintem az utóbbi években már nincs olyan nagy gond (kicsi azért van...) a vonatok takarítása körül. A nagyobb állomásokon van takarítószemélyzet és ha nem is mindig nagy lelkesedéssel, de dolgoznak. Viszont van két dolog, amivel ők sem tudnak mit kezdeni: az egyik az az, hogy a 80-as évek végétől a 2000-es évek közepéig ez a fajta napi takarítás szinte ismeretlen volt. Ez bizony meg is látszik a kocsikon, levakarhatatlan kosz formájában. A másik dolog pedig a fékpor. Amíg Magyarországon nem terjednek el a modern vasúti fékrendszerek, addig ez bizony szállni fog mindenfelé és undorító barnára fest mindent, eltávolíthatatlanul.
A vécétartályok feltöltöttsége pedig attól függ, hogy milyen állapotban van az adott kocsi vízrendszere. Télen pl. ha nem lehet melegen tartani a vizet műszaki hiba miatt, akkor nem is töltik fel. Ha valahol törött egy cső, akkor sem, mert csak eláztat mindent, akár elektromos berendezéseket is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!