Az hogy lehet, hogy a VT Transman-nak megéri szolgáltatni, a BKV meg veszteséges?
Mert az alvállalkozók igyekeznek csalni az adóval. Illetve valamivel próbálnak gazdaságosabban üzemelni, de ez nyilván nem lehet túl jelentős.
Egyébként a legnagyobb baj a BKV-val (de a MÁV-val, és az összes állami szolgáltatóval), hogy nincs rendezve a megrendelő-szolgáltató viszony. Most a VT Transman és a BKK szerződést kötött, és őket nyilván ki is fogják fizetni, mert a VT nem fogja szó nélkül tűrni, ha esetleg nem így lenne. Eközben az állami cégeket nem jellemző rendesen kifizetni, hiszen mit csinálnak? Semmit, mert nem válik el élesen a megrendelő és a szolgáltató. A BKV-tól a Főváros rendel meg egy szolgáltatást, de a Főváros egyben a tulajdonos is, a BKV vezetői meg konkrétan a városi vezetők haverjai, így soha semelyik állami szolgáltató nem fogja azt mondani, hogy bocs, amíg nem fizettek, addig nem szolgáltatok.
Ehhez kapcsolódik, hogy ezek a külsős cégek mostantól már nem alvállalkozók lesznek, hanem a BKV mellett szolgáltató cégek, amiket a BKK fog össze. A BKK fogja végezni a menetrendek kialakítását, a jegyek értékesítését, stb. Elvileg ezért jött létre másfél éve a BKK, csak idáig nem nagyon volt feladatuk.
A jegyárusítás másik kérdés, ott teljesen egyértelmű, hogy haverok között lezsírozott üzletről volt szó. Hiszen a BKV pénztárakat zárt be, amik mellett megnyíltak ezek a kutyaólak. Az sem teljesen világos, hogy ezt a városvezetés miért hagyta (hagyja), hiszen a város összképét is rontja. Valószínűleg ők is benne voltak a bizniszben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!