Miért nem járnak többen biciklivel Budapesten?





Egyébként sokkal többen járnak biciklivel, mint 10 éve!
Ellenérveim az eddigiekkel szemben:
Városbajárósnak valami nagyon egyszerű, de megbízható biciklit kell használni, ezeket szinte biztos nem fogják ellopni, vagy leszedni róla a kereket. A kiépítettség valóban lehetne jobb is, de külföldi (Románia, Ukrajna) biciklis tapasztalataim után azt mondhatom, hogy mind közlekedési morál, mind infrastruktúra szempontjából még így is igen kedvező Budapest a biciklisek számára.










Mert életveszélyes. Sok helyen olyan szűkek az utak, hogy még az óvatos, körültekintő autósok is veszélyt jelentenek. Ezzel együtt nagyon sok bicajost látok az utcákon, mert a kerékpározás divatját illetően már kezdjük utolérni a nyugati trendeket, de az infrastruktúra finoman szólva is csapnivaló.
Autóval járok Budapesten, de bizonyos helyeken bringával tuti hogy halálfélelmem lenne. A Szent István körúton tekerni például már kifejezetten az extrém sport kategóriája...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!