Ez a 2 km hatvani vonattal miért 6, gödöllőivel miért "csak" 5 perc? Illetve hogy képzelik azt, hogy 2 km-re 6 percet számoljanak?? 2-3 éve még csak 4 perc volt. Nem hogy fejlődnénk, egyre csak süllyedünk...
2012. febr. 28. 17:06
1/5 anonim válasza:
2km, gondolj bele egy 8 kocsis inga üresen kb 300-350 tonna, ennek simán kell 1 km mire felgyorsul, utána már fékezhet is. Azért, hogy a kedves utazó induláskor és megálláskor ne törje össze magát, nem úgy gyorsitanak, mint Józsika a homashitás suzukival szombat este a körúton.
Ha nem tetszik a 2km megtételéhez szükséges 6 perc, akkor menj gyalog, vagy bringázz. Olcsóbb, egészségesebb. Gondolom nincs beleírva a személyidbe, hogy kötelező a MÁV szolgáltatásait igénybe venned :)
2012. febr. 28. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 A kérdező kommentje:
Ebben teljesen igazad van, csakhogy 2 éve Flirtök járnak a vonalon :D
2012. febr. 28. 19:46
3/5 anonim válasza:
Akkor lehet kiraktak 2 lassújelet, vagy épp foglalt a következő térköz( vagy az azutáni) és nem tud a vonat Vmaxra gyorsítani, csak 40-re, vagy mittudomén... Igazából nem érzem át, hogy ez akkora gond lenne 1 megállónyi távolságban. :)
2012. febr. 28. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 anonim válasza:
Ez az ún. késési tartalék. Általában mindig késik, mert f.sul van összerakva a menetrend, akármerről is érkezik a vonat. Szóval ha késésben van, végigrobog normál tempóban, és valamennyit be tud vele hozni. Ha sok ideje van, akkor pedig lassan megy. Mi ezt tötymörgési állandónak hívjuk, valsz te is megfigyelted, hogy Rcsaba és Rcsaba-újtelep valamint Újtelep és Rliget közti igencsak rövid távot olyan tempóban teszi meg, mint egy 4 kupica pálinkával üzemelő biciklis nagypapa. Ha egyéb tényező nem zavar be, ezek a szóban foró térközök a menetrendi csikicsuki harcszíntere.
2012. febr. 29. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
5/5 anonim válasza:
Kedves kérdező!
Azt sem kellene elfelejteni, hogy az elmúlt években számtalan alkalommal tönkrement, leállt a rákosligeti és újtelepi sorompó. Nem véletlen, hogy lassabban közlekednek az elővárosi vonatok. Ráadásul X km/h óra után a teher miatt nehezebb lenne lefékezni a vonatot, bármennyire is új.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!