A MÁV alkalmazásban vett Volánbusz jegyemet miért nem mutatta érvényesnek?
Direkt többször is leellenőriztem, mielőtt rányomtam a vásárlásra, mindent helyesen adtam meg, de amikor leolvastam, a sofőrnél nem mutatta érvényesnek.
Szerencsére jófej volt a sofőr, így elvitt, de jó lenne, ha ez nem nagyon fordulna elő (mármint az, hogy nem mutatja érvényesnek).
Az esetleg lehet gond, hogy pár perccel hamarabb érkezett a busz, akkor olvastam le? Mert ugye tól-ig tart az érvényesség, lehet, hogy emiatt nem volt még érvényes?
Az a baj, hogy nem lehet hamarabbra venni, mert csak a menetrend szerinti időpontra (indulás-érkezés) adja ki...
Értem, de arra a járatra vettem, amelyikkel mentem, akkor mi lehetett a gond?
Arra még emlékszem, hogy vásárlásnál sokáig töltött valamit, a mobilnetnél a 4G felirat alatt nem villogott se a fel se a letöltés nyíl, mintha nem is kommunikált volna a szerverrel.
Térerő az volt egyébként.
Máskor is vettem már így buszjegyet, de akkor nem volt vele probléma, most nem értem, hogy mi volt ez.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!