Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV alkalmazásban vett...

A MÁV alkalmazásban vett Volánbusz jegyemet miért nem mutatta érvényesnek?

Figyelt kérdés

Direkt többször is leellenőriztem, mielőtt rányomtam a vásárlásra, mindent helyesen adtam meg, de amikor leolvastam, a sofőrnél nem mutatta érvényesnek.

Szerencsére jófej volt a sofőr, így elvitt, de jó lenne, ha ez nem nagyon fordulna elő (mármint az, hogy nem mutatja érvényesnek).


Az esetleg lehet gond, hogy pár perccel hamarabb érkezett a busz, akkor olvastam le? Mert ugye tól-ig tart az érvényesség, lehet, hogy emiatt nem volt még érvényes?


Az a baj, hogy nem lehet hamarabbra venni, mert csak a menetrend szerinti időpontra (indulás-érkezés) adja ki...



jan. 12. 09:31
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
A jegy konkrét járatra szól, más járaton érvénytelennek fogja mutatni. Az oka egyszerű, ha időalapon menne és indulási időre adná ki, akkor a felszállás pillanatában mutatná érvénytelennek.
jan. 12. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Értem, de arra a járatra vettem, amelyikkel mentem, akkor mi lehetett a gond?


Arra még emlékszem, hogy vásárlásnál sokáig töltött valamit, a mobilnetnél a 4G felirat alatt nem villogott se a fel se a letöltés nyíl, mintha nem is kommunikált volna a szerverrel.

Térerő az volt egyébként.

Máskor is vettem már így buszjegyet, de akkor nem volt vele probléma, most nem értem, hogy mi volt ez.

jan. 12. 10:10
 3/9 eddiboy ***** válasza:
100%
Így már én is jártam. Rákérdeztem a Volánnál, azt válaszolták, hogy most már elvileg 15 perccel korábban érvényessé teszi a jegyet a rendszer, mint a hivatalos indulási idő.
jan. 12. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Ez az alkalmazás egy kész vicc!


Most működött a buszjegy, viszont amikor vonatjegyet szerettem volna, 2x is megpróbáltam, de végül kénytelen voltam automatából papíralapút venni, mert mindkét alkalommal meghiúsult.


Miután jóváhagytam a tranzakciót a K&H mobilbankban, majd visszaléptem a MÁV appba, egy ilyen error üzenet fogadott, még a pénzt se vonta le.


Komolyan mondom, ez egy kész vicc.

Van, amikor kifogástalanul működik, de van, amikor a világért se akarózik működni.


Ja és, még arra se képes, hogy 1 napnál tovább megjegyezze a bejelentkezést, mindig kijelentkezik.


Eddig se bíztam az okostelefonos megoldásokban, ezek után meg mégúgyse fogok! Kár, hogy egy ilyen instabil megoldás felé terelődik a világ...

jan. 12. 18:13
 5/9 eddiboy ***** válasza:
Nem tudom, mi lehetett a gond, nekem mindig szokott sikerülni a MÁV appban jegyet venni buszra és vonatra is.
jan. 12. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Sok ilyen kérdés volt már itt, nem vagy egyedül

Sajnos nem a legjobb a rendszer. Nem ér át az adat a máv rendszeréből a volánéba, vagy hasonló gondok vannak. Ha az appban meg tudod mutatni a jegyet a sofőrnek akkor nem lehet gond. Sok ilyen helyzettel találkoznak, ismerik a problémát. Majd egyszer egy jobb világban valahol valaki megcsinálja talán jól a rendszert. Addig maradunk a córeszban.

jan. 12. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Ha nem sikerül a jegyet megvenni, az nem feltétlenül a MÁV app hibája. A MÁV app fizetési rendszernek a Simple-t használja, ami sajnos nem a legmegbízhatóbb (van, hogy kiírja az app felugró ablakban, ha épp rossz a Simple). Emiatt a MÁV állítólag elkezdett saját fizetési rendszert fejleszteni, de nem tudom, hol tart ez a projekt. De jegyet most lehet, hogy inkább a jegy.mav.hu-n lenne érdemesebb venni, mert mostanában sokan panaszkodnak arra, hogy a MÁV app nem jeleníti meg a jegyüket.
jan. 13. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Én vonattal jártam így. Még december elején vettem meg a helyjegyem, 17-kor indul az IC a déliből. Utána megváltoztatták az indulást 16.30-ra, és a kalauz csak nézett, hogy de hát ez nem érvényes, mert ilyen vonat nincs...
jan. 14. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 eddiboy ***** válasza:
Vannak ilyen rendszerhibák, de egy normális sofőr/kalauz lerendezi. Ha nem, reklamálni kell, hogy márpedig te erre a vonatra/buszra vetted a jegyet.
jan. 14. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!