Ha a volánbusznál szeretnék javaslatot tenni a buszmenetrend megváltoztatására (a buszok fele nem érint 4 megállót, ami 6-8 perc pluszidő lenne), kinek/hova írjak?
Az adott busztársaságnak, akiknek a buszai ott mennek el. De a javaslatodat egy határozott mozdulattal a kukába fogják dobni ha más nem tart rá igényt azokra a megállókra amire te igényt tartanál, mert így nem érné meg nekik az a plusz pár perc.
Megpróbálni megpróbálhatod de ne éld bele magad a sikeredbe.
jó, ezt én is sejtettem hogy nekik...de melyik e-mail címre? mert a honlapon találtam többet is...
amúgy meg nem én vagyok az egyedüli lakos a városnak ebben a részében, szóval igény az lenne rá...
Aha, de az utas lesz az elsődleges szempont.
Ez valamiféle csökevény a szocialista időkből, hogy aki bármilyen íróasztal mögött ül, annak felsőbbrendűség érzése van folyamatosan, tudják hogy szükséges a szolgáltatásuk, ezért azt csinálnak amit akarnak, majd az igények igazodnak hozzájuk.
Az egész államigazgatás, a hivatalok és a valamikori vagy jelenlegi állami cégek alkalmazottai. Mintha szívességet tennének. Ilyen az okmányiroda is: még örüljek hogy hajlandó munkaidőben elintézni az ügyeket, mintha nem mi fizetnénk be a forintokat amiket neki átutalnak havonta...
hivatali dolgozóként: az utolsó egyszerűen butaság. Ha írsz egy privit, szívesen beajánlanálak a "semmit sem dolgozó, szívességet tevő" kolléganőinkhez. Úgyis az egyik most min. 1hónapig táppénzen lesz (egy c*gánygyerek védelembe vételekor szerencsétlent lapockán szúrták..)
Kedves Kérdező!
Mivel ezzel (is) foglalkozom: az önkormányzat nem tudom miért nem opció, ui. ha helyi járatról van szó, akkor az önkormányzatnak Szolgáltatói Szerződése kell, hogy legyen a Szolgáltatóval. Az árképzést is pl. önkormányzati rendelet szabályozza.
Ha nem helyi járat, akkor viszont nem értem ezt a 4 megállós dolgot...
Mindenesetre az ügyintéző lelkiismeretességén sok múlik: azért azt is vedd figyelembe, h. a kérdés azért nem ilyen egyszerű: az a 4 megálló+6-8 perc +km futásteljesítményt jelent. Ez számításaim szerint min. 10km járatonként, csak oda. Oda-vissza 20km, mondjuk ha rendszeres napi járatról van szó, akkor az min. naponta 10* fordul. Azaz napi +200km. Havi 6000km plust jelent.
Jelenleg nálunk 29ft/km díjat fizet az önkormányzat a szolgáltatónak.
Azaz ez a kis beavatkozás -200ezer ft. valakinek...
Okosan kell megtalálni az egyensúlyt, h. a szolgáltatás is nagyjából lefedje az igényeket, ugyanakkor stabil is maradjon a gazdálkodás...
Na ehhez képest nézd meg most a BKV-t Bp.-en... biztos szerinted, h. pl. egyes buszoknak feltétlenül szükségük van 7-8perces követési időközökre....???!!
Kedves #7, hivatali dolgozóként biztosan butaságnak tűnik, innen kívülről pedig nem. Nem kell beajánlanod, köszönöm, járkálok eleget és levelezek mindenféle hivatalokkal.
Eddig egyedül a KEKKH-KNYO munkatársaiban "csalódtam" pozitívan.
Védelembe venni? Mondanám hogy más módszerrel kellene beavatkozni, csökkentve a születésszámot (ez a támogatások egy részének megvonása, mielőtt bárki azt hinné, hogy gyerekgyilkos vagyok). Attól függetlenül sajnálatos, de biztosan kérhetett volna a bütyköstaxisoktól erősítést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!