Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Most mi ez az egész a Malév...

Most mi ez az egész a Malév gépekkel? Valaki össze tudná nekem foglalni?

Figyelt kérdés

2012. febr. 3. 20:24
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Nagyrészük lízinges, viszi a lízungcég.
2012. febr. 3. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Ígyvan. Lízingelte őket a cég, becsődöltek, így a lízingcég visszaveszi a saját tulajdonát, mielőtt még lefoglalnák vagy visszatartanák mondjuk tartozás fejében.
2012. febr. 3. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 Adam934 válasza:
35%
Gyurcsány eladta a Malévet asszem egy orosz pasinak baromi kedvezményes áron 2007-ben hogy majd ő megoldja a Malév helyzetét, hogy ne kerüljön mégnagyobb adósságba és rendezhesse a tartozásait. Nem nagyon ment ezért Gordonka visszavásárolta magyartulajdonba de sokkal drágábban, mint ahogy eladták. Ez elég nagy érvágás volt a Malévnak is meg az államnak is. Na ezek után az állam elkezdte támogatni a Malévet, hogy tudja fizetni a tartozását, mert csodák csodájára minden vállalati nagykutyának egyszerre jutott eszébe, hogy leverje a tartozást a Maléven. Az állam még támogatta egy kicsit viszont az EU-nak ez nagyon nem tetszett és jogtalannak találta a támogatást és így elfogyott a társaság pénze és lehúzták a rolót. Még egy bevételi forrás kiesett még nagyobb csődben lesz ez az ország.
2012. febr. 3. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
67%

A Malév csak egy név.Lízingelt gépek,bérelt irodák.Eszméletlen mennyiségű kiszolgáló méregdrága egyenruhákban,bérelt buszok.Megszűnt az állami támogatás(Eu sem engedte) és becsődölt.

A külföldi gépek átveszik a forgalmat,a lizingcég visszaveszi a gépeit.

2012. febr. 3. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
23%

20:50:


Ha sokkal drágábban vettük vissza mint eladtuk, ez miért volt a MALÉVnak érvágás?


Ha csak úgy tudott eddig fennmaradni, hogy az állam támogatta, tehát önállóan nem, akkor nem értem:

"Még egy bevételi forrás kiesett még nagyobb csődben lesz ez az ország." << tehát nem b@szunk el feleslegesen egy csomó pénzt....


Felőlem mehetne utána a BKV meg az összes állami pénztemető is.

2012. febr. 3. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy az orosz aki megvette olyan szerződést kötött, hogyha ő nem fizet, akkor amagyar állam fizet - ne és ez lett, milyen meglepő. Viszont a szavazati jog döntéshelyzet az ő kezében maradt mindenben. Erre állam fizetett. Na most az unió megnézte, látta, nme törvényes, mindent vissza kell adni. Csakhogy ohne lové.-

A malévet senki sem veszi meg, mert nem lehet működtetni, ugyan e miatt.

Így ha jól hallom, leállt a repülés.

2012. febr. 3. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
64%

"Felőlem mehetne utána a BKV meg az összes állami pénztemető is."


Felőled mehetne.

Mert te eddig si beültél a kis autócskádba és elautóztál a munkahelyedre. Vagy nem is pesten laksz.

De akiket majd diszkréten kib.sznak a munkahelyéről mert nem lesz mivel bemennie... Na affelől kell a BKV.

Bár ezt csak az érti meg aki rá van utalva.

2012. febr. 3. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
67%

Tévedsz, Pesten lakom. Városhatáron kívül dolgozom, nem megközelíthető tömegközlekedéssel, így autóval járok.

Szerinted a városnak ( és az emberek javarészének ) a BKV létszükséglet, szerintem egy normális, jó minőségű tömegközlekedés, ami nem arról szól, hogyan b@sszuk el feleslegesen minden eredmény nélkül az állam pénzét. Szóval ebben a formában, a BKV mehetne a levesbe szerintem. A főváros kötne mással szerződést és kész :)

2012. febr. 4. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
61%

Jó magyar szokás szerint a malévnál is több volt az ingyen élő, munkát nem végző "manager" mint a valóban dolgozó ember. A gépek rossz kihasználtsággal futottak, a "managerek" kontárok voltak, nem értettek ahhoz amit csinálnak.


Milyen érdekes hogy ugyanolyan jegyárért a wizz saját gépekkel repül, nincs adóssága és nyereséget termel (nem is kicsit).


A Malévnak nem voltak saját gépei, az összeset bérelte, a lízingelő cég elviszi őket. Ez azért kritikus pont, mert így tul. képpen a Malévnak a nevén és a kifizetetlen dolgozóikon kívül nem sok maradt.

2012. febr. 4. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Én ebbe az egészbe azt nem értem,hogy ha a magyar államnak van egy saját légitársasága,akkor miért ne adhatna neki pénzt?Mi köze van ehhez az EU-nak?Ez az egész nekem zavaros.Ez a hüle EU is mindent megszab,olyasmi,mint a Forma1...Az is régen volt jó,amíg nem volt ez a sok idióta szabály!!

Ennyi erővel a BKV csőd is borítékolható,mert ha valaki pénzt ad neki,arra az EU azt mondja,jogtalan,vissza kell fizetni...

2012. febr. 4. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!