Most mi ez az egész a Malév gépekkel? Valaki össze tudná nekem foglalni?
A Malév csak egy név.Lízingelt gépek,bérelt irodák.Eszméletlen mennyiségű kiszolgáló méregdrága egyenruhákban,bérelt buszok.Megszűnt az állami támogatás(Eu sem engedte) és becsődölt.
A külföldi gépek átveszik a forgalmat,a lizingcég visszaveszi a gépeit.
20:50:
Ha sokkal drágábban vettük vissza mint eladtuk, ez miért volt a MALÉVnak érvágás?
Ha csak úgy tudott eddig fennmaradni, hogy az állam támogatta, tehát önállóan nem, akkor nem értem:
"Még egy bevételi forrás kiesett még nagyobb csődben lesz ez az ország." << tehát nem b@szunk el feleslegesen egy csomó pénzt....
Felőlem mehetne utána a BKV meg az összes állami pénztemető is.
Az a baj, hogy az orosz aki megvette olyan szerződést kötött, hogyha ő nem fizet, akkor amagyar állam fizet - ne és ez lett, milyen meglepő. Viszont a szavazati jog döntéshelyzet az ő kezében maradt mindenben. Erre állam fizetett. Na most az unió megnézte, látta, nme törvényes, mindent vissza kell adni. Csakhogy ohne lové.-
A malévet senki sem veszi meg, mert nem lehet működtetni, ugyan e miatt.
Így ha jól hallom, leállt a repülés.
"Felőlem mehetne utána a BKV meg az összes állami pénztemető is."
Felőled mehetne.
Mert te eddig si beültél a kis autócskádba és elautóztál a munkahelyedre. Vagy nem is pesten laksz.
De akiket majd diszkréten kib.sznak a munkahelyéről mert nem lesz mivel bemennie... Na affelől kell a BKV.
Bár ezt csak az érti meg aki rá van utalva.
Tévedsz, Pesten lakom. Városhatáron kívül dolgozom, nem megközelíthető tömegközlekedéssel, így autóval járok.
Szerinted a városnak ( és az emberek javarészének ) a BKV létszükséglet, szerintem egy normális, jó minőségű tömegközlekedés, ami nem arról szól, hogyan b@sszuk el feleslegesen minden eredmény nélkül az állam pénzét. Szóval ebben a formában, a BKV mehetne a levesbe szerintem. A főváros kötne mással szerződést és kész :)
Jó magyar szokás szerint a malévnál is több volt az ingyen élő, munkát nem végző "manager" mint a valóban dolgozó ember. A gépek rossz kihasználtsággal futottak, a "managerek" kontárok voltak, nem értettek ahhoz amit csinálnak.
Milyen érdekes hogy ugyanolyan jegyárért a wizz saját gépekkel repül, nincs adóssága és nyereséget termel (nem is kicsit).
A Malévnak nem voltak saját gépei, az összeset bérelte, a lízingelő cég elviszi őket. Ez azért kritikus pont, mert így tul. képpen a Malévnak a nevén és a kifizetetlen dolgozóikon kívül nem sok maradt.
Én ebbe az egészbe azt nem értem,hogy ha a magyar államnak van egy saját légitársasága,akkor miért ne adhatna neki pénzt?Mi köze van ehhez az EU-nak?Ez az egész nekem zavaros.Ez a hüle EU is mindent megszab,olyasmi,mint a Forma1...Az is régen volt jó,amíg nem volt ez a sok idióta szabály!!
Ennyi erővel a BKV csőd is borítékolható,mert ha valaki pénzt ad neki,arra az EU azt mondja,jogtalan,vissza kell fizetni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!