Tényleg csődbe megy a bkv? Jól veszem észre, hogy már ritkulnak is a járatok? Mi lesz ha tényleg bezár?
Az első tipikus hülyevidéki, aki életében nem jrát pesten vagy ha igen akkro is az állomástól max 10 percre mozdult el, el ne tévedjen.
Kollégiumi szobatársam is állandóan fröcsög, hogy bezzeg a pestiek, milyen jó a közlekedés és elképzelni nem tudta hogyan lehet ott órákat utazni.
Aztán nemrég Budapestről küldtem neki egy tárgyat vonattal. Amikor feladtam a vonatrta felhívtam, megbezséltük, hogy ha hazaérek, még hívjam.
Amikor hazaértem Ácson járt már a vonat. El volt hűlve, hogy a vonat majdnem leért Budapestről Győrbe amíg én városon belül haza BKV-ztam.
Ács 1:30 perc Keletitől.
Nem mindenre megoldás a bicikli, bár magam is jártam Bringával: Zuglóból Csepelre, 15 km, 12 órás éjszakai műszak után. Ettől függetlenül képtelenség Budapesten tömegközlekedés nélkül meglenni.
Igaz ezt úgysem érti meg az, akinek a legnagyobb távolság az 1km...
"A jelenleg bkv-nak adott állami pénzekből meg inkább a kis vállalkozókat kellene támogatni, hogy teremtesenek sok munkahelyet."
És emeleltt kirúgatnád azt a párezer járművezetőt aki nem kellene a BKV-nak. Ügyes.
És a kis vállalkozóid mind egy bérletet elfogadnának?
Vagy a napi szinten utazók is vehetnék a vonaljegyeket mindegy egyes kivállalkozóra...
Azért ez elég elmeborult ötlet a BKV azonnali kiváltására.
Amúgy én is észrevettem ritkulást de szerintem nem a csőd jele, szimplán hulladékok a járművek, nem tudnak velük elindulni. Vagy meghibásodnak és nincs mivel pótolni őket...
De a 82-es troli is rendszeresen csinálja, hogy számol vissza a visszaszámláló óra, eléri a 00-t nincs ott a troli, szépen újraindul, aztán amikor megjön a troli nem indul azonnal hanem szépen leketyeg az óra megint...
"ott a bicikli"
kíváncsi lennék kedves válaszoló, hogy Tárnokról hogy járnál be biciklivel Pestre dolgozni...;)
Az a jó, hogy a sok retardált még annyi gazdasági ismerettel sem rendelkezik, hogy belássa - ha a BKV csődbe megy az tízmilliárdos NAPI veszteséget jelent, mivel ca. 1 millió ember nem fog tudni eljutni hosszútávon dolgozni.
Aki meg ilyen baromságokat beszél, hogy el lehet gyalogolni meg biciklizni az konkrétan nagyon hülye.
Sokan sajnos képtelenek felfogni, hogyBudapesten termelik meg az ország GDP-jének több mint 40%-át.
Lehet itt bezzeg Budapestezni meg a Budapestieknek minden jár-azni, de ezt nem kell elfelejteni: Csak budapest egyedül annyit termel, mint amúgy az egész ország 1,5x-esen. És Budapesten csak 2 millióan laknak, de ha 1 millió bejáróval számolok még mindig csak 3 millió a 10-ból...
Bizony csődbe mehet, bár most a járatritkulás tényleg inkább a hidegnek köszönhető, alattam is lerohadt egy 412-es a délután. Ettől függetlenül a BKV hiába állami tulajdonú, akkor is magáncég, ergo csődbe lehet juttatni.
Mi lesz, ha tényleg befuccsol? Akkor mindenki megpróbálja megoldani máshogy. Van, aki gyalogol, van, aki biciklizik, motorozik, autózik, volánozik, mávozik. A cégek valszeg megpróbálják megoldani a dolgozóik bejutását teleautóval, mert ők is el akarják kerülni a termeléskiesést. Előbb-utóbb elindulnak a marsrutkák, előkerülnek a riksakulik is.
A város nem áll meg, mert mindenki menni akar. Ugyanakkor mindenkinek szívás lesz - én pl. hiába szoktam át a bringára, ha már ott áll a szervizben egy hete, ugyanúgy BKV-val járok, és nélküle ugyanúgy meg lennék lőve, mint az a kollégám, aki szintén 15 km-ről jár be, de nincs semmilyen járműve, és nincs kedve napi 6-8 órát kutyagolni a mínuszban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!