Tehet ilyet egy buszsofőr? Bővebben lenn
A barátomat,akinek ideiglenes diákigazolványa van,nem engedte fel diákjeggyel utazni,azt mondta neki,hogy az az ideiglenes papír már nem érvényes.Hazajöttünk,felhívtuk a sulija titkárságát,és ott meg azt mondták,hogy elkellett volna fogadnia,mert ez addig érvényes,ameddig az eredeti diáki nem lesz kész.
Hova írjunk,melyik rendőrkapitányságra feljelentést ezután?
Oda ahol van a Stadionok,abba a kerületbe,vagy ahol mi lakunk? Természetesen nem mi,kiskorúak jelentenénk fel,hanem a szülő.
nem is mondtam h BKV...ha a stadionoknál szállunk fel,egyértelmű h volán...legalábbis nekem...
ott helyben tegyünk panaszt?? de azon belül hol kell ezeket intézni?
Ezek a mai fiatalok nagyon tudják, hogy mik a jogaik azt viszont kevésbé, hogy mik a kötelezettségeik.
Én apám anno azt mondta volna, hogy "nem árt egy kis séta fiam". Aztán leb.szott volna, hogy miért nem voltam annyira talpraesett, hogy nem tudtam magam feldumálni valahogy a buszra.
biztos jól jött volna 120km séta jah :S:S
na tudja vki h hol kell panaszt tenni a stadionokon belül?
Most mit kell betrollolni? Kit érdekel, mit mondott apád. Ha nem tudsz segíteni, inkább tartsd meg magadnak a véleményed.
Amúgy: Nyilván ott teszel bejelentést, ahol az eset történt, persze volánnál. Valószínűleg fogalma se volt róla, hogy mire jó az a papír...
azt mondta a sofőr h csak 15-éig fogadta el,utánna meg nagyon durván mondta neki h szálljon le a buszról
idézem : takarodj le de gyorsan
hol kell bejelentenünk a panaszt_?
Ügyfélszolgálat
H-1091 Budapest, Üllői út 131.
Információs vonal: +36 1 382-0888 (H-P: 8. 00-16. 00)
Ügyfélszolgálati vonal: +36 1 219-8079 (H-P: 8. 00-16. 00)
E-mail: info@volanbusz. hu
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!