Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nincsenek jelenleg...

Miért nincsenek jelenleg belföldi repülőjáratok, amikor egyes országrészek között fél napokat kell utazni közúton és vasúton? Megérné az, hogyha a járatokat egy magyar magáncég üzemeltetné, kisméretű propelleres gépekkel?

Figyelt kérdés
2011. aug. 10. 20:32
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%

Valószínűleg nem érné meg.

Akinek van elegendő pénze, az kocsiba vágódik, és legurul az autópályán. Akinek nincs, annak meg nem lenne repülőjegyre se pénze.

Egy ilyen menetrend szerinti repülőjárathoz nincs elég nagy fizetőképes kereslet.

Egy-egy alkalomra pedig lehet repülőt bérelni magánszemélynek is, de az ára miatt igen kevesen tehetik ezt meg.

2011. aug. 10. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
33%
Milyen belföldi járatot akarsz te? Kis szar országot fél nap alatt be lehet járni..nem egy Amerika ami hetekbe telik..
2011. aug. 10. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

"Milyen belföldi járatot akarsz te?"


Pécs-Nyíregyháza

Pécs-Miskolc

Zalaegerszeg-Nyíregyháza

Zalaegerszeg-Miskolc

Győr-Szeged

Győr-Pécs

Győr-Nyíregyháza

Miskolc-Szeged

Budapest-Nyíregyháza

Budapest-Zalaegerszeg

Szeged-Zalaegerszeg



Ezen helyek között elég körülményes a közúti és vasúti közlekedés, Budapest felől pedig legyen elérhető az ország nyugati és keleti peremvidéke.

2011. aug. 10. 21:22
 4/13 anonim ***** válasza:
Nagyon drága volna (üzemanyag, szerelők, pilóták, stb.).
2011. aug. 10. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
45%

Fene tudja. Nem biztos, hogy pénzkéréds. Ha Rómába, Amsterdamba stb. el lehet repülni fapadossal akár 10-20 ezer Ft-ért, akkor ennek a feléért is el lehetne a különböző hazai célpontokra. Persze nem ártana egy kis állami ösztönzés, csak hát nekünk nincs államunk, az csak kizárólag sarcol. De ha nem adták volna el a repülőter-üzemeltetést is, akkor az ilyen belföldi járatoknak lehetett volna reptéri illeték kedvezményt adni, és ezzel rentábilissá tenni ezt a viszonylatot.


Egyébként meg az is a gond, hogy a repülés macerás, órákat vársz, míg felszállhatsz, aztán meg távol vannak a repterek a városoktól, így meg hiába gyorsabb a repülés önmagában, ezzel a plusz idővel együtt már valószínűleg nem gyorsabb.

2011. aug. 10. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
75%
Szerintem lehetséges lenne. Asszem Barcelonába 10 ezer a repjegy. Még kisebb gépekkel is elképzelhetőnek tartom. Egyébként Debrecenben akartak nemzetközit, de nem lett belőle semmi.
2011. aug. 11. 02:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim válasza:
100%
csak a pilótának (mondjuk nem magyarországon) min 5 milliós fizetése van... szerintem már az nem jönne vissza a jegyárakból
2011. szept. 2. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
100%
Régen (1930-as években) volt, I. osztályú vonatjegy árban volt a repülőjegy, aztán szépen abbamaradt... azóta fejlődött a közúti és vasúti közlekedés, persze a repülés is, de azt szénné is szabályozták... az üzemanyag ára meg felment az égbe. A sebességelőny is eléggé elolvadt. Egyébként ha megérné, sztem már csinálnák.
2012. jan. 12. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
58%

"Szerintem lehetséges lenne. Asszem Barcelonába 10 ezer a repjegy. Még kisebb gépekkel is elképzelhetőnek tartom. Egyébként Debrecenben akartak nemzetközit, de nem lett belőle semmi."


Ez a válasz miért kapott 50%-ot? Mi rosszat írtam ?

2012. jan. 13. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
100%
Talán azok szavazták le, akik 100e-ért vettek jegyet Barcelonába :) Mondjuk lássuk be, ez valamelyik fapados társaság "gépfeltöltő" ára lehetett, amit addig adnak, amíg nincs lefoglalva a járaton a helyek bizonyos százaléka, aztán ahogy telik a gép, úgy emelik, az átlagár ennél jóval magasabb. 10000 Ft-ból talán az egy főre jutó kerozinfogyasztás jön ki, a reptéri illeték, a pilóták+sztyuvik fizetése stb. tutira nem.
2012. jan. 13. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!