A MÁV általában mikor szokta visszaküldeni postai úton a pénzt? (nálam pl:.122 perces késés volt)
Figyelt kérdés
2011. júl. 10. 09:50
1/7 tetro válasza:
soha. nem is értem, honnan szeded ezt, hogy visszaküldik a pénzt...
2/7 A kérdező kommentje:
Azért mert utazás után kitöltöttem egy papírt amin visszakérem késés miatt a jegyem egy részét és be is adtam ezt a papírt a pályaudvaron ugyan oda vittem vissza ahonnan kaptam.
2011. júl. 10. 09:57
3/7 anonim válasza:
Háhá, te komolyan elhiszed, hogy a mávtól visszakapsz valamit? :D
4/7 anonim válasza:
Nem akarlak elkeseríteni, de én jó 1 éve küldtem ilyen papírt, azóta se kaptam semmit :)
5/7 anonim válasza:
Elvileg 30 nap határidő van rá, de sajnos elég sokszor jobban elnyúlik. Ha 2-3 hónap után sincsen semmi reakció, mindenképp küldj egy emailt az ügyfélszolgálatnak a kitöltött papír képével (lefotózva, szkennelve akárhogy) és kérdezz rá, hol tart az ügy.
Sajnos ez a visszatérítéses papíralapú módszer alaposan leterhelte az erre fenntartott állományt, most júliustól már be is vezették, hogy már a pénztárban is vissza lehet igényelni a kártérítést "egyzserű" esetekben. (A legtöbb ilyen, akinek nincs egyéb költség kártérítés igénye.)
Szerintem mindneképp érdeklődj az ügyfélszolgálatnál.
6/7 anonim válasza:
visszaküldik, én már kaptam tőéük sok kupont :)
7/7 A kérdező kommentje:
2 napra a késés után adtam be :O
2011. júl. 10. 23:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!