Reggelente van mikor hirtelen késik minden vonat, vajon ez a szerkezet a hibás érte?
2008. szept. 9. 09:32
1/6 anonim válasza:
szerintem létezik, 100%
a máv bekapcsolja reggelente a késés generátort, és az kisorsol(generál) egy késést minden induló/érkező vonat számára.
2008. szept. 9. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Van,csak ők menerend álnévvel illetik. Igazából jól meg lehet figyelni, hogy a máv attól el nem tér, hiába van tele a vonat, olyat hogy arra plusz kocsit rakjanak... Ugyanígy mennek 10 kocsival tök üres vonatok is. Szóval ragaszkodnak hozzá, és elég, ha csak 1 késik, mert a szembejövő akkor is megvárja, és annak a szembejövője is stb. így terjed a késés járvány.
2008. szept. 9. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
nézd a jó oldalát a dolognak, az átkosban úgy voltak megcsinálva a menetrendek, hogy beleszámították a késést is (főleg a balatoni vonalon). aztán ha véletlenül nem késett, akkor meg leshettél a vonat után, mert jóval elöbb elmet, mint ahogy azt a menetrend írta.
persze az lenne a jó, ha minden időben jönne-menne, de hát ez itt inkább balkán, mint európa...
2008. szept. 9. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Valamikor úgy 15 évvel ezelőtt én is forgalmi szolgálattevő voltam. Éjszakai szolgálatban általában 2 óra után minden elcsendesedett, és én lefeküdtem egyet hunyni az asztalra. Amikor már az első vonat régóta állt a bejáratnál, akkor az idegesebb utasok elkezdték rugdosni a forgalmi iroda ajtaját, amire én felébredtem és elkezdtem keltegetni a két baktert is! Ha én voltam szoliban, akkor a 4:20-as vonat rendszeresen 4:35-kor indult el!
:D
2008. szept. 9. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
A gondot a MÁV-nál ( a rövidítés feloldása: Megint Állunk Vazze) az okozza, h menetrendváltáskor megtervezik a menetrnedet majd pedig pár hónap alatt telepakolják a pályát lassújelekkel ( sebességkorlátozás), emiatt az amúgy is cipőkanalas menetidő nem tartható. Van olyan vonal, ahol pedig még lassújelek nélkül is túltertek pl. 120a (Budapest-Szolnok). Reggel sok zónázó meg szeméyl meg gyors megy, a pálya kapacitása ehhez kevés, erre jön még sok IC gyors ( nemzetköziek is) meg tehervonatok, a Keleti túlterhelődik, ezért soskzor perceket állnak a bejáratnál mert nem tudják fogadni. A pálya viszont folyamatoan romlik főleg Nagykátától lefelé, mert már régóta nem volt felújítva.
2008. szept. 15. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Én láttam egyszer hogy plusz kocsit raktak egy péntek délutáni BP-Nagykanizsa vonatra Székesfehérváron (nyár volt), mivel úgy teli volt hogy vagy 80 ember szaladgált fel-le a peronon, mert nem fértek fel a vonatra. Mikor fel akartak szállni, fentről tolták visszafelé őket, hogy "...itt már nincs több hely".
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!