Tarlós mikorra tervezi a buszközlekedés kiszervezését?
Ahoj!
Azért az előbbiekkel vitatkoznék, mert nem teljesen igaz, amit írtak. Igen vannak problémák a kiszervezett vonalakkal, de azok javarészt azért merülnek fel, mert az Alfa buszok beszerzése egy politikai kényszer volt mind a Nógrád Volánra, mind a VT-re, egyikük sem ezt akarta idehozni.
Amúgy a kiszervezésről csak annyit, hogy amúgy kevesebbe kerül a vonalak üzemeltetése, mintha a saját garázsból adják ki a járműveket, akkor talán érdemes elgondolkozni egy két apróságon:
- ha a BKVs önköltséghez képest 2/3-ad áron képes a magánvállalkozó közlekedni, mi kerül annyib az anyacégnél?
- ha a magánvállalkozó nem járatja a buszt és bevételkiesése, rosszabb esetben kötbérkötelezettsége van, akkor miért is akarna rossz buszokkal forgalomba állni?
- miért baj az, hogyha a buszok csak azt a karbantartást kapják, ami kell is nekik és csak annyit számolnak el erre, ami valódi költség (nem pl. hibátlan busz javítási költségére szereznek be extra pótalkatrészeket etc.)
- miért kell egy szolgáltatónak csak azért rossznak lennie, mert nem állami tulajdonú?
- miért lenne a személyszállítás veszteséges? OrangeWaysről hallottál már? tájékozódj mielőtt válaszolsz.
A mikor jó kérdés, ha jól emlékszem 2012-ben lejár a BKV egyetemes szolgáltatói szerződése, úgyhogy ha jól tudom akkor vagy a világvége jön el, vagy a vállalkozók által üzemeltetett vonalak. Bevallom nekem pl. a VT-s MAN buszokkal nincs bajom, és kevesebbet látok megfekve mint BKV-s Volvót...ami gáz az az Alfa Busz. Azok átgondolatlan termékek, a török occsóMAN is jobb választás azoknál. Úgyhogy igen, mi fizetjük, és ha lehet fizessünk kevesebbet ugyanazért vagy jobb szolgáltatásért.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!