Ezért ilyen hangosak a MÁV Stadler FLIRT-jei?
A csukló alatt vannak a forgóvázak a járó szint alatt nem sokkal és itt bejön a zaj, és nem volt hely annyi hangszigetelésnek. Meg azért is, mert a csuklónál nincsenek ajtók, mint a KISS-en. Itt van egy videó egy külföldi FLIRT-ről, ami dízel-elektromos, és a csuklónál lépcsőzni kell 4-et nem úgy mint a MÁV-nál. Ez a zajszigetelés miatt van, ugye? [link] (3:35-nél van a lépcső)
A KISS-eken 5-öt kell lépcsőzni és azok sokkal halkabbak, mint a mi FLIRT-jeink. (A videóban szereplő vonaton nem utaztam.)
Kár hogy a MÁV-os FLIRT-ek hangosak és kényelmetlenek.
A MÁV-Start állományába tartozó FLIRT-ök a legfapadosabba és egy viszonylag régi széria, azóta már több verzió is van belőle.
Amúgy én nem gondolom hangosnak.
A kényelmetlenségét viszont meg tudom erősíteni, tényleg 10 percnél többet nem jó rajta ülni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!